2008-04-15, 21:06
Medlem
pluten86s avatar
Citat:
Vad var egentligen grejjen med att filma invandrarens BMW och hans billiga MDS-ljud?

Bling Bling
Citera
2008-04-15, 21:14
Medlem
MaeWests avatar
Åh,herregud....råkade se detta skräp de sista 10 minuterna....trodde att det handlade om ett gruppmöte på ett behandlingshem!

Eller är det ett sådant område som socialen hyr åt folk som straffat ut sig hos "riktiga"hyresvärdar?

Och hur i hela friden ser folk ut i detta område?
Grovt överviktiga kontra anorektiker,ingen tillstymmelse till frisyr,trashig klädstil....

SER folk ut så här i mindre städers bostadsområden?
Eller är det någon form av skånestyle? Slampmode crossover bonddräng?

Jag har släkt i skåne....skämmigt värre om nu gemene man tror att skåningar är synonymt med detta "trasseldockefolk"!
Citera
2008-04-15, 21:15
Medlem
Mikaelias avatar
Skånetennis va det första som slog mig när jag började titta.

Det här är den bilden jag har av villaområden i skåne.
Folk har ju fan inget vett i skallen överhuvudtaget. Det är lite av en annan kultur än vad jag är van vid.
Citera
2008-04-15, 21:32
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Det är mina kusiner som är med idag Familjen med 7 barn. Helt sjukt är hela situationen

Skrev fel ;<

Berätta mera! Hur är det där nu osv=?
Citera
2008-04-15, 22:05
Medlem
notsoperfects avatar
Well, well, well.....
Nu har man sett jobbarkompisar på teven oxå.....skall se om man träffar dem i morgon.....
Citera
2008-04-15, 22:11
Medlem
V940s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notsoperfect
Well, well, well.....
Nu har man sett jobbarkompisar på teven oxå.....skall se om man träffar dem i morgon.....

Vilka var dina kompisar?
Citera
2008-04-15, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Åh,herregud....råkade se detta skräp de sista 10 minuterna....trodde att det handlade om ett gruppmöte på ett behandlingshem!

Eller är det ett sådant område som socialen hyr åt folk som straffat ut sig hos "riktiga"hyresvärdar?

Grovt överviktiga kontra anorektiker,ingen tillstymmelse till frisyr,trashig klädstil....

Eller är det någon form av skånestyle? Slampmode crossover bonddräng?

Jag har släkt i skåne....skämmigt värre om nu gemene man tror att skåningar är synonymt med detta "trasseldockefolk"!
Nu tar du väl ändå i?
Citera
2008-04-15, 23:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa
Nu tar du väl ändå i?

Nope...grymt seriös!

Stackars satar,sicket vedervärdigt liv en del verkar ha.
Citera
2008-04-15, 23:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notsoperfect
Well, well, well.....

JOBBAR dessa indiver? Som vad?? Knappast bland folk,eller?
Citera
2008-04-15, 23:37
Medlem

Det verkar som alla de här programmen avhandlar förtidspensionärer, soc bidragstagare och invandrare (gärna i ljuv förening) som inte har ngt att göra.

Jag antar att du bor i NY, HBG är en av Sveriges största städer efter STHLM MÖ GBG.
Citera
2008-04-15, 23:40
Medlem
Det verkade vara Roger och Chadi (eller vad invandraren hette) som var de grövsta ovännerna från de båda "pakterna".

Såfort invandraren (som verkade vara en lögnare) lämnade mötet så blev det ganska lungt och det tog inte lång tid innan den smale (såg programmet för 10 min sen, men kommer inte ihåg hans namn) och Roger slog hand.

Invandraren verkade vara ett ljushuvud, jag har svårt att tro att man kan hitta på att han slatt en sten i huvudet på deras 8-årige dotter osv... Isf har man verkligen livlig fantasi, att invandraren sen lämnade och vägrade säga något verkade suspekt.

Tycker Aschberg är förjävla skön. Packar ut grillen ur bilen, 2st 6pack bier, läsk, korv och ja..! Och börjar grilla! HAHAHA, finns ingen som Aschberg.

Till sist: Ni som klagar på Skånskan, jag tror inte ni vill förstå skånska för dagens program var verkligen inte svår att förstå! Löderups-programmet med bönderna var ju värre, men där var en viss dels textning!

Skånskan är inte svårare än vad man gör den! (jag är själv från södra Skåne, kanske därför )
Citera
2008-04-15, 23:42
Medlem
..sen ska man veta som "vanlig svensk" att den råa skånskan låter jävlig och gör att det ibland ser ut och låter jävligare ut än vad det är eftersom de alltid brölar långt nere i halsen o låter som om de ska ha ihjäl ngn även om de bara säger "hej".

Se detta som konsumentupplysning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in