• 4
  • 5
2012-07-11, 10:33
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legosoldaten
Sats regeringsgatan är grymt, finns mycket maskiner, hyffsat stort.

Vad använde dom gör märke på sina maskiner? Har dom gott om fria vikter? Är det mycket folk där vid lunchtid på vardagar?
Citera
2012-07-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vad använde dom gör märke på sina maskiner? Har dom gott om fria vikter? Är det mycket folk där vid lunchtid på vardagar?

Många maskiner som det står Nautilus på, vet inte men tror att de är de som är märket, dom har ett helt rum med fria vikter, + gott om hantlar, har inte varit där vid lunchtid, tränar oftast kvällstid.

mvh
Citera
2012-07-14, 00:18
Medlem
Cliffaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vad använde dom gör märke på sina maskiner?

Nu var det ett par-tre år sedan jag tränade där men jag vill minnas att de hade en hel drös med nyare TechnoGym-maskiner förutom ovan nämnda Nautilus.
Citera
2012-07-18, 13:22
Medlem
Hornstull har bästa minisatsavdelningen då den är stor och ovan jord
Odenplan bra och många maskiner.
Zenit har stort utbud och härligt labyrintliknande lokaler.
Regeringsgatan har cool stretchyta med utsikt över lokalen.

Det beror helt på vad man är ute efter. Om man vill yoga har ett center fler pass än andra osv...
Sats är väldigt bra på så sätt att man får stor möjlighet att välja efter behov och humör.
Det kan dock ta lite tid innan man lär sig vilka anläggningar som erbjuder vad. Då är en sån här tråd toppen!
Citera
2012-09-16, 23:46
Medlem
Jag brukar oftast köra på Sats Stureplan eller Odenplan eller Spårvagnshallarna. Men har slutat att gå på Spårvagnshallarna efter att en mycket obehaglig gammal bög håller på och förföljer mig och försöker söka kontakt. Jag är fan på gymmet för att TRÄNA och bli lämnad i fred, betalar dyra pengar för mitt gymkort och jag förväntar mig att få träna utan att bli trakasserad av äckliga gubbar. Sats Zenit och Regeringsgatan har också en stor gaypublik av sina besökare men har aldrig någonsin varit med om like som på Spårvagnshallarna där man inte ens får träna i fred.

Sats Stadion är ganska trevligt också kan tilläggas, men Stureplan är favoriten på rätt tider, har en tendens att bli ganska trångt där efter 17 och vid lunch.
Citera
2012-09-17, 00:58
Medlem
treeflows avatar
Har bara tränat på SATS Odenplan (tränar på ett litet lokalt gym), hängde med en polare. Enorm anläggning och riktigt fräscht. Kanske inte det mest testofyllda men hade jag bott i närheten hade jag lätt tränat där
Citera
2012-09-22, 20:33
Medlem
Mollgans avatar
Har hört att Sats sparkat sina städare på de mindre centrena och låter medlemsvärdarna städa själva. Vad tycker ni om detta? Har hört att det är sämre städat nu på många center. Snåla jävla Sats-jävlar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in