2010-10-03, 13:52
Medlem
Slackoffs avatar
Ja de där jävla horbänkarna ser säkert jävla flashiga ut men det är ett jävla otyg.
Man önskar att de som köper in material skulle vara lite kunniga och rationella i sitt val av skit som de släpar in i gymmen.
Citera
2010-10-15, 17:43
Medlem
moderatswings avatar
Någon som har erfarenhet av SATS Vasagatan?
Citera
2011-03-14, 22:31
Medlem
OneBrAiNers avatar
Nån som har koll på anläggningarna i Östergötland?
Citera
2011-07-06, 19:00
Medlem
SATS i Karlstad är så sjukt dåligt, otrevlig personal., otrevligt folk som är där, och sen piss laget färjestad som tränar där. om de är fel på mig? nejnej, de kan ja aldrig tro hahahah
Citera
2011-07-20, 12:22
Medlem
Hur ar Sats i Heron City Kungens Kurva?
Citera
2012-02-15, 23:16
Medlem
Sweurouts avatar
SATS Heron City Kungens Kurva. Riktigt bra gruppträningssal. Massor med maskiner. Fria vikterna är uppdelade i två nästan tre delar, övervåningen har två delar där den första är cablecross direkt uppe vid trappen. Längre in i salen på övervåningen har de sedan ett rum med fria vikter och ytterligare cable cross. Nedervåningen har de mer eller mindre ett rehabrum med div fria vikter och lite andra redskap.
Citera
2012-03-07, 14:39
Medlem
DuranDurans avatar
Sämsta jag varit på är Globen. Förväntade mig något stort, maffigt och snyggt eftersom det är just Globen. Stället är liten, trångt, maskiner från 80-talet etc

Bästa är Stureplan och Heron City. Stort, finns allt.

Det här var 2010 så det har säkert ändrats
Citera
2012-04-12, 17:09
Medlem
Says lidingö då? Ngn som varit där?
Citera
2012-04-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzzbzz
Says lidingö då? Ngn som varit där?
Sats Lidingö!
Citera
2012-04-12, 21:57
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzzbzz
Sats Lidingö!

Bara folk med guldskor med pengar som springer omkring :P Nej skojja men.

Däremot så prövar jag just nu 1 vecka på sats gymmet i medborgarplatsen, vilket otroligt bra ställe
känns som ett gigantiskt underjordiskt tegelhus-palats mycket utrymme,bastu chillout hörnor, Trevliga människor. Enda negativa jag kan komma på är att de inte har mycket bröst och benmaskiner.
Citera
2012-04-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
Bara folk med guldskor med pengar som springer omkring :P Nej skojja men.

Däremot så prövar jag just nu 1 vecka på sats gymmet i medborgarplatsen, vilket otroligt bra ställe
känns som ett gigantiskt underjordiskt tegelhus-palats mycket utrymme,bastu chillout hörnor, Trevliga människor. Enda negativa jag kan komma på är att de inte har mycket bröst och benmaskiner.

Då kmr Lidingö passa mig perfekt då! Ingen annan som varit där?
Citera
2012-07-11, 10:28
Medlem
Sats regeringsgatan är grymt, finns mycket maskiner, hyffsat stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in