2020-06-08, 10:39
Medlem
NaZdravis avatar
Sätta på kollegas särbo under två år och nästan dagligen komma till jobbet och jobba i samma grupp som honom när man kommit direkt ifrån "deras" säng
Citera
2020-06-08, 14:36
Medlem
Helt sjukt vad gammal jag känner mig när jag skulle börja skriva om detta och kom på att det hände på 90-talet och att det därför var MER än 20 år sedan

Aftonbladet hade på den tiden en chatt som jag raggade friskt på med hyfsat resultat men det resulterade i den sjukaste och mest oväntade stund jag någonsin upplevt.

Jag gillade redan då dominans och var väldigt inriktad på att ragga upp undergivna tjejer som gillade lite mer rough stuff så när någon med nicket "Slyna med klass" dök upp i flödet började jag bearbeta henne.

Det ena ledde till det andra, vi chattade en stund och hon berättade att hon var gift men inte fick det hon ville av hennes man (vilket nu i efterhand verkade konstigt för han verkade inte vara främmande för lite kvinnobank men hon ville väl mer ha smisk och ingen blåtira)

Hon frågade om jag kude ses NU för det var det enda som funkade för henne och vi stämde träff i närheten av ett skogsområde runt Universitetet. Detta var mitt i sommaren och vi visste att området skulle vara relativt övergivet.

Frågade vad hon skulle ha på sig så jag skulle känna igen henne och hon sa vad hon hade och la till "men du kommer kanske känna igen mig ändå"

Åkte dit och hoppades det inte var någon som drev, det hände då och då såklart, men på platsen vi skulle mötas står en, på den tiden, hyfsat känd skådespelerska, och ler lite blygt. Hon är ca 21 år äldre än mig men jag gillade redan då mogna kvinnor som vet vad dom vill så jag blev glatt överraskad.

Vi småpratar lite och sen föreslår jag att vi ska gå upp i skogen och hon följer villigt med. vi lägger ut jackor i en glänta och börjar hångla. Hon har byxor på sig men när jag får in handen innanför dom så har hon inga trosor. Hon ler blygt och säger att hon tog av dom innan för min skull "jag går ju inte omkring utan trosor annars" och sen rodnar hon igen...väldigt söt och charmig var hon.

Sen ger vi varandra oralsex innan jag tar henne bakifrån medan jag smiskar hennes fina rumpa och håller ett fast tag i hennes hår. Hade gärna varit mer avancerad men det var inte läge och vi var båda två kåta och ville komma snabbt så det blev en snabbis.

Efteråt kommer en så gullig sak så jag nästan friade till henne....när kläderna åkt på igen så sträcker hon fram handen och presenterar sig och säger något i stil med "gud vad svenskt att hälsa EFTER man knullat"

Hon tackar för en skön stund och sen sklijs vi åt.

Jag sitter kvar på en bänk en stund och ler fånigt över det absurda i situationen men det är än idag det sjukaste jag varit med om....inte för att det var det bästa eller mest upphetsande sexet även om hon var väldigt skön utan den haktappande känslan av att "shit jag knullade **********"

Hoppas hon minns det lika positivt som jag gör det nu över 20 år senare men det gör hon nog inte.
Citera
2022-01-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
Nu var det inte jag som gjorde det utan mina polare

Ja bara du beter dig som folk så riskerar du ju inte att vakna av att nån bajsar dig i ansiktet
// Det är sådana här historier som förgyller livet helt enkelt allmänt svineri bara kör på min var även rädda om varandra.
Citera
2022-01-18, 17:04
Avslutad
Sitter på en restaurang i Thailand och raggar upp en brud tror jag . Vi bestämmer oss för att ses på kvällen och det slutar med att vi hamnar i sängen . När jag väl skall trycka in den märker jag att "tjejen" är opererad och att det är en ladyboy . Avslutar det ganska snabbt och efter det så kom ladyboyen 2 kvällar i rad för att banka på min bungalow och gapade om att jag made love to him . Har aldrig kännt mig så röv knullad i huvudet efter den kvällen.
Citera
2022-01-19, 08:41
Medlem
Sedan jag blev amputerad 2013,båda benen och ena handen har jag jag haft sjuka och galna upplevelser .

En svensk tjej jag tröffa i barca 2014, blev så fascinerad av min handstumpes form att under kvällen satt hon smekte stumpen sen när fyllen hade intagits säger hennes vän på skoj om hon ska bli stumpad?,till min förvåning säger tjejen att denna kan fylla henne som inte ens hennes svarta fd kunde,
Trodde allt va bara nåt skämt tills hon följde med till hotellet istället för stanna me sina vänner,hon blev stumpad den natten och innan hon åkte hem blev hon dubblad.
Efter denna helg blev min stumpen väldigt populär,fram till jag träffa min nuvarande sambo 2018 kan jag svära stumpen fick mer fitta än jag,
Citera
2022-01-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Helt sjukt vad gammal jag känner mig när jag skulle börja skriva om detta och kom på att det hände på 90-talet och att det därför var MER än 20 år sedan

Aftonbladet hade på den tiden en chatt som jag raggade friskt på med hyfsat resultat men det resulterade i den sjukaste och mest oväntade stund jag någonsin upplevt.

Jag gillade redan då dominans och var väldigt inriktad på att ragga upp undergivna tjejer som gillade lite mer rough stuff så när någon med nicket "Slyna med klass" dök upp i flödet började jag bearbeta henne.

Det ena ledde till det andra, vi chattade en stund och hon berättade att hon var gift men inte fick det hon ville av hennes man (vilket nu i efterhand verkade konstigt för han verkade inte vara främmande för lite kvinnobank men hon ville väl mer ha smisk och ingen blåtira)

Hon frågade om jag kude ses NU för det var det enda som funkade för henne och vi stämde träff i närheten av ett skogsområde runt Universitetet. Detta var mitt i sommaren och vi visste att området skulle vara relativt övergivet.

Frågade vad hon skulle ha på sig så jag skulle känna igen henne och hon sa vad hon hade och la till "men du kommer kanske känna igen mig ändå"

Åkte dit och hoppades det inte var någon som drev, det hände då och då såklart, men på platsen vi skulle mötas står en, på den tiden, hyfsat känd skådespelerska, och ler lite blygt. Hon är ca 21 år äldre än mig men jag gillade redan då mogna kvinnor som vet vad dom vill så jag blev glatt överraskad.

Vi småpratar lite och sen föreslår jag att vi ska gå upp i skogen och hon följer villigt med. vi lägger ut jackor i en glänta och börjar hångla. Hon har byxor på sig men när jag får in handen innanför dom så har hon inga trosor. Hon ler blygt och säger att hon tog av dom innan för min skull "jag går ju inte omkring utan trosor annars" och sen rodnar hon igen...väldigt söt och charmig var hon.

Sen ger vi varandra oralsex innan jag tar henne bakifrån medan jag smiskar hennes fina rumpa och håller ett fast tag i hennes hår. Hade gärna varit mer avancerad men det var inte läge och vi var båda två kåta och ville komma snabbt så det blev en snabbis.

Efteråt kommer en så gullig sak så jag nästan friade till henne....när kläderna åkt på igen så sträcker hon fram handen och presenterar sig och säger något i stil med "gud vad svenskt att hälsa EFTER man knullat"

Hon tackar för en skön stund och sen sklijs vi åt.

Jag sitter kvar på en bänk en stund och ler fånigt över det absurda i situationen men det är än idag det sjukaste jag varit med om....inte för att det var det bästa eller mest upphetsande sexet även om hon var väldigt skön utan den haktappande känslan av att "shit jag knullade **********"

Hoppas hon minns det lika positivt som jag gör det nu över 20 år senare men det gör hon nog inte.

Nu får du ge oss en ledtråd om vem hon var!
Citera
2022-01-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spitfire1
Nu får du ge oss en ledtråd om vem hon var!

Haha vem återupplivade den här döda tråden?

Hon lever fortfarande även om hon är i pensionsåldern numera.

Mer än så blir det inte, några hemligheter får man ta med sig i graven.
Citera
2022-03-12, 02:06
Medlem
En nymfoman som tvunget skulle ha sex konstant. Vi var ute och rökte lite grönt, hade annat i kroppen också. Kl07 på morgonen sitter vi på en klippa och ser rakt in när en barnfamilj äter frukost. hon drar ner mig byxorna och börjar suga av mig, trycker sedan in den i sig själv. Det kändes lite surrealistiskt, skulle familjen bara vända sig och kolla åt rätt håll så skulle de sett alltihop.
Citera
2023-04-22, 17:03
Medlem
Bodde i Texas/USA i några år, Texasbrudarna var ingen lek, precis som i filmerna
bland höstackarna med cowboyhatten på, yihaa, men kul var det ..
Citera
2023-05-10, 12:54
Medlem
Satt och söp på en festival för många år sen. Då kommer det fram en brud. Rätt fin faktiskt och frågar om vi ska knulla. Så fick det bli. Mot en stenmur bland några tusen Pers. Ingen aning om Vad hon heter eller kom ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in