2015-09-06, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralNovember
Har en tjejkompis som alltid har varit åt vänster hållet, alltid hållit på o snackat om att sverige ska ta emot invandrare o alla likas värde osv

Hon var väldigt "besviken" på mej när jag sa att jag tänkte rösta SD, och förstod inte alls hur jag tänkte osv

Nu har den här tjejen blivit polis och jobbat nere i Malmö i ett år, jag prata med henne för några dagar sedan och hon lät fan värre än Adolf Hitler haha

Hon berätta så mycket sjukt att jag orkar inte ta upp allt här, men tydligen hade en 10 årig arab unge gått fram o spottat på henne o kallat henne för jävla hora.

Hon tänker själv rösta på SD i framtiden och sa att hon varit blind för alla problemen i samhället.

Jag har varit med om att en 14åring körde utan körkort och när han blev stoppad (för med sin lilla ärthjärna trodde han att han var smart och avslöjade sig) så argumenterade han att han hade rätt att köra utan körkort. han behlvde inget körkort för att han kunde köra minst lika bra som alla andra (som hade körkort). Säger lite hur muslimer resonerar. För att köpa en bil i den åldern måste man ha mördat någon eller sålt ruskigt mycket knark (som smugglats i någon muslims bajshål) till jämnåriga på någon skolgård. Om du stöter på någon som snackar sig varm för Malmö så vet du att 1) de är patrask 2) att de är vänster 3) Bidragsproffs/fifflare/kriminell eller 4) Jobbar åt Malmö stad, SVT/SR Malmö, Migrationsverket, AF, FK, RSV eller någon annan instans där man får sina jobb genom att sära på benen eller suga av någon. Det är ingen annan som snackar sig varm för ett område där det brottsvåg efter brottsvåg sköljer in över en. Minut efter minut, dag efter dag, månad efter månad.
Citera
2015-09-07, 05:22
Moderator
Chantres avatar
Malmöborna gick man ur huse för att demonstrera igår för en flyktingmanifestation.

Hela Västra Hamnen var överfylld av demonstranter. Oräkneliga är de på dessa bilder.

http://www.skd.se/2015/09/06/star-upp-for-flyktingarna/
Citera
2015-09-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Malmöborna gick man ur huse för att demonstrera igår för en flyktingmanifestation.

Hela Västra Hamnen var överfylld av demonstranter. Oräkneliga är de på dessa bilder.

Idioter, mer våld till malmö..
Citera
2015-09-07, 17:37
Medlem
Citat:

Skolor socialtjänst sjukvård med flera går på knäna redan men nej då ännu fler ska till Malmö.
Citera
2015-09-07, 17:43
Medlem
Knivhöggs efter bråk på klubb

Tre män anhölls i helgen misstänkta för att ha misshandlat flera personer i en samlingslokal på Norra Grängesbergsgatan.
Händelsen inträffade natten till i lördags.

http://www.skd.se/2015/09/07/knivhoggs-efter-brak-pa-klubb/

År efter år och inget görs åt det.Politikers totala oförmåga/vilja att stoppa svartklubbarna.
Senast redigerad av ascheberg 2015-09-07 kl. 17:49.
Citera
2015-09-07, 17:50
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av GeneralNovember
Idioter, mer våld till malmö..

Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Skolor socialtjänst sjukvård med flera går på knäna redan men nej då ännu fler ska till Malmö.

Tror Chantre var ironisk när vederbörande hänvisade till "oräkneliga".

Kollar man på artikeln kan det ha rört sig om max 15 pers. Då har ändå fotografen jobbat desperat med att hitta bildvinklar så att de ska se så många ut som möjligt.

Verkligen en kraftfull manifestation
Men givetvis måste gammelmedia blåsa i stora trumpeten för att få den att framstå som gigantisk
Citera
2015-09-07, 18:10
Bannlyst
haha lol, såg en massa flyktingar vid centralen tidigare.
Citera
2015-09-07, 18:51
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
haha lol, såg en massa flyktingar vid centralen tidigare.

Hur många då, ungefär?
Citera
2015-09-07, 19:09
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tror Chantre var ironisk när vederbörande hänvisade till "oräkneliga".

Kollar man på artikeln kan det ha rört sig om max 15 pers. Då har ändå fotografen jobbat desperat med att hitta bildvinklar så att de ska se så många ut som möjligt.

Verkligen en kraftfull manifestation
Men givetvis måste gammelmedia blåsa i stora trumpeten för att få den att framstå som gigantisk
haha tur att du skrev Ironisk...ville inte kolla först
Nästan bara etniska svenskar var det otippat åxå på bilderna
Citera
2015-09-07, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Hur många då, ungefär?

Ett hundratal skulle jag säga
Citera
2015-09-10, 17:16
Medlem
Hotade att kasta ut parets barn från sjunde våningen.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/hotade-kasta-ut-barn-fran-balkong/

Citat:
Kort därefter hotade mannen att kasta ut deras barn från balkongen på sjunde våningen om kvinnan inte gav honom barnets pass.

Nu ställs mannen inför rätta vid Malmö tingsrätt - åtalad för grov kvinnofridskränkning.
Citera
2015-09-10, 17:37
Bannlyst
Skulle säga att trafiken är Malmös största problem. Trots att Malmö vill vara cykelvänligt så misslyckas de. Hur fan kan man bygga cykelrondellor. Det finns mig veterligen 2 st sådana i Malmö och i just de även värsta gångstråken, kaos eller. Bilisterna i Malmö är ett eget kapitel. I övrigt är Malmö en trevlig stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in