Citat:
Har en tjejkompis som alltid har varit åt vänster hållet, alltid hållit på o snackat om att sverige ska ta emot invandrare o alla likas värde osv
Hon var väldigt "besviken" på mej när jag sa att jag tänkte rösta SD, och förstod inte alls hur jag tänkte osv
Nu har den här tjejen blivit polis och jobbat nere i Malmö i ett år, jag prata med henne för några dagar sedan och hon lät fan värre än Adolf Hitler haha
Hon berätta så mycket sjukt att jag orkar inte ta upp allt här, men tydligen hade en 10 årig arab unge gått fram o spottat på henne o kallat henne för jävla hora.
Hon tänker själv rösta på SD i framtiden och sa att hon varit blind för alla problemen i samhället.
Hon var väldigt "besviken" på mej när jag sa att jag tänkte rösta SD, och förstod inte alls hur jag tänkte osv
Nu har den här tjejen blivit polis och jobbat nere i Malmö i ett år, jag prata med henne för några dagar sedan och hon lät fan värre än Adolf Hitler haha
Hon berätta så mycket sjukt att jag orkar inte ta upp allt här, men tydligen hade en 10 årig arab unge gått fram o spottat på henne o kallat henne för jävla hora.
Hon tänker själv rösta på SD i framtiden och sa att hon varit blind för alla problemen i samhället.
Jag har varit med om att en 14åring körde utan körkort och när han blev stoppad (för med sin lilla ärthjärna trodde han att han var smart och avslöjade sig) så argumenterade han att han hade rätt att köra utan körkort. han behlvde inget körkort för att han kunde köra minst lika bra som alla andra (som hade körkort). Säger lite hur muslimer resonerar. För att köpa en bil i den åldern måste man ha mördat någon eller sålt ruskigt mycket knark (som smugglats i någon muslims bajshål) till jämnåriga på någon skolgård. Om du stöter på någon som snackar sig varm för Malmö så vet du att 1) de är patrask 2) att de är vänster 3) Bidragsproffs/fifflare/kriminell eller 4) Jobbar åt Malmö stad, SVT/SR Malmö, Migrationsverket, AF, FK, RSV eller någon annan instans där man får sina jobb genom att sära på benen eller suga av någon. Det är ingen annan som snackar sig varm för ett område där det brottsvåg efter brottsvåg sköljer in över en. Minut efter minut, dag efter dag, månad efter månad.