Citat:
Ursprungligen postat av
Zigenarolyckan
Vet inte vilken planet du bor på men här är det inte sunt när små tonåringar springer runt och säger att de ska råna folk med kniv. De kanske är helt ofarliga just nu förutom att de kanske kan skrämma upp någon stackare men om 5 år så springer de nog inte runt med bara en fickkniv och då är nog inte hoten helt tomma heller. Knivhot är inget tonårs-bus man växer ifrån utan det har att göra med en kultur där kriminalitet och våld glorifieras.
Vad hade de små busarna för etnicitet om man får fråga?
Jag har blivit utsatt för rånförsök fyra gånger av muslimer. De har alltid varit tre och haft kniv och andra tillhyggen med sig. De ville ha min telefon, ring och pengar. Jag varnade dem att det är smartare att fan i det men de anföll mig och jag slog ner alla utom en. När ens inavlade kusiner blir nerslagna så springer man. Jag måste säga att jag njuter när jag slår dem så att ben knakar och när jag vet att de kommer att ha ont ett bra tag. Det är så man hanterar muslimer i Malmö. De trodde att bara för att man ser tolerant ut så är man vek och hjälplös. Tycker om när muslimer tror att de är överlägsna och sedan inser att det kommer att göra ont för att man inte var så smarta ialla fall.
Andra observationer i Malmö. Jag har aldrig sett att man rastar sin hund på kykogården på någon annan plats. Det måste vara unikt för Malmö.
Det måste också vara unikt att man ser bilar som ägs av zigenare med rumänska plåtar där man har skaffat sig svenska handikapptillstånd för att kunna parkera gratis. Om man har råd att köra tvärs över hela Europa då är man inte fattig.