2015-09-10, 18:18
Medlem
deathbycannabiss avatar
Jag själv märker inget i min vardag då jag lever i min lilla överklass bubbla och behöver inte blanda mig med invandrare och vanligt folk. Men ibland när jag svänger förbi möllan så får jag mig en lite konstig känsla i kroppen.

Hade faktiskt velat träffa lite invandrar brudar då jag har en liten fetish om att ta in en förtryckt arabtjej in i mitt överklassliv och ge henne en smula lyx under en kort tid. Men vet inte vart jag ska leta eller hur jag ska charmera en sådan brud.
Citera
2015-09-11, 00:36
Medlem
Borgarbohemens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkoreanskan
Skulle säga att trafiken är Malmös största problem. Trots att Malmö vill vara cykelvänligt så misslyckas de. Hur fan kan man bygga cykelrondellor. Det finns mig veterligen 2 st sådana i Malmö och i just de även värsta gångstråken, kaos eller. Bilisterna i Malmö är ett eget kapitel. I övrigt är Malmö en trevlig stad.
Det är ju bilarna som är problemet. Hade man gjort innerstaden bilfri hade det varit betydligt bättre att cykla och gå i Malmö. Dessutom hade det funnits mer utrymme åt kollektivtrafiken. Detta är såklart en jämlikhetsfråga då vita priviligierade män kan glida runt i stora stadsjeepar i stan och förstöra miljön samtidigt som den rasifierade kvinnan måste släppa fram de priviligierade och trängas på en trång yta. Detta är ett av de stora problemen till Malmös segregation. Det är svårt att ta sig runt i staden och omgivningar för de som är utsatta. Alla med försörjningsstöd borde få åka gratis kollektivtrafik. Det hade minskat Malmös problem med utanförskap.
Citera
2015-09-11, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
Det är ju bilarna som är problemet. Hade man gjort innerstaden bilfri hade det varit betydligt bättre att cykla och gå i Malmö. Dessutom hade det funnits mer utrymme åt kollektivtrafiken. Detta är såklart en jämlikhetsfråga då vita priviligierade män kan glida runt i stora stadsjeepar i stan och förstöra miljön samtidigt som den rasifierade kvinnan måste släppa fram de priviligierade och trängas på en trång yta. Detta är ett av de stora problemen till Malmös segregation. Det är svårt att ta sig runt i staden och omgivningar för de som är utsatta. Alla med försörjningsstöd borde få åka gratis kollektivtrafik. Det hade minskat Malmös problem med utanförskap.

Haha vita medelålders män undviker att köra in i smeten men det är gott om blatte bmw/mercor i Malmö, vänsterborgarna gör sitt bästa för att förstöra för affärsidkare till förmån för cykelpatrasket... bilfrit Malmö = ett dött Malmö
Citera
2015-09-11, 14:51
Medlem
Besökta Malmö i veckan.. sist jag var i stan var kanske 5 år sedan. Markant nedgång på bara den tiden. Tex luktar det bajs i stan på sina ställen. Den doften slås man av någon gång om dagen när man går runt i staden. Det är verkligen markant att över 50% av befolkningen inte är svenskar. På möllan har det poppat upp butiker som helt sonika ställer sina varor på gatan och säljer sjukt billigt. Grönsaker, godis och läsk. Ser ut lite som det gör i tredje världen och jag gissar att det inte betalas så mycket skatt. Lägg till stora invandrargäng som drar runt. Åk ner till Malmö. Då ser man hur resten av Sverige kommer se ut om 10 år Spännande kommer det bli.
Citera
2015-09-11, 17:42
Bannlyst
Haha fy fan, Malmö C ser ut som en flyktingförläggning. Krylar av flyktingar och det kommer bara fler med tågen från Danmark. Jag stod inte ut, fick fly fältet snabbt.
Citera
2015-09-11, 17:55
Medlem
På Island kallas Malmö – Helvetet på jorden

http://petterssonsblogg.se/2015/09/11/pa-island-kallas-malmo-helvetet-pa-jorden/
Citera
2015-09-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg

http://petterssonsblogg.se/2015/09/11/pa-island-kallas-malmo-helvetet-pa-jorden/

Vad har hänt med mitt älskade Malmö, minns som liten påg att jag cyklade runt hela Malmö utan fruktan, senare i min ungdom byggdes Kroksbäck dit flyttade folk från balkan dvs urblattarna och dem fick man smakapå i grupp på 70 talet ca 10 mot en, riktigt tuffa killar (har plockat alla en och en senare) nu upprepas historien men ca 100ggr värre tror jag får det jobbigt med att plocka alla men va fan gör man
Citera
2015-09-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkoreanskan
Skulle säga att trafiken är Malmös största problem. Trots att Malmö vill vara cykelvänligt så misslyckas de. Hur fan kan man bygga cykelrondellor. Det finns mig veterligen 2 st sådana i Malmö och i just de även värsta gångstråken, kaos eller. Bilisterna i Malmö är ett eget kapitel. I övrigt är Malmö en trevlig stad.

du menar att de har egna trafikregler ?
Citera
2015-09-11, 18:41
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Haha fy fan, Malmö C ser ut som en flyktingförläggning. Krylar av flyktingar och det kommer bara fler med tågen från Danmark. Jag stod inte ut, fick fly fältet snabbt.

Haha, jag drog också. Var det verkligen så illa där nere?

Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg

Och nu vill PK-galningarna på Island ta emot en jävla massa flyktingar. Islänningarna kommer snart att få sitt eget helvete, vänta och se. Otroligt sorgligt.
Citera
2015-09-11, 18:45
Medlem
Malmö.Över 50 åldringsbrott har inträffat i Malmö i år. Och nu går polisen ut med en varning.
Gärningsmännen verkar kartlägga sina offer innan de slår till. Och sätten som bedragarna lurar sig in hos äldre är många.
De senaste dagarna har två nya brott inträffat. Två kvinnor över 90 år har drabbat

MALMÖ En 36-årig Malmöbo åtalas nu vid tingsrätten för grovt penninghäleri. Enligt åtalet är mannen en av huvudaktörerna i en gigantisk härva med bluffakturor i Sverige.
Mannen ska ha tagit hand om 7,5 miljoner av de pengar som drevs in genom Företagslansering Sverige AB. Totalt beräknas de falska fakturorna i hela härvan ha gett över 23 miljoner.

Skånskan
Senast redigerad av ascheberg 2015-09-11 kl. 18:47.
Citera
2015-09-11, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Haha, jag drog också. Var det verkligen så illa där nere?

Och nu vill PK-galningarna på Island ta emot en jävla massa flyktingar. Islänningarna kommer snart att få sitt eget helvete, vänta och se. Otroligt sorgligt.

Ja det såg verkligen illa ut. "Packat" överallt. Sen undrar man ju om inte flyktingarna bär på sig massa sjukdomar, inget man vill riskera att smittas av.

Förresten tog tåget för en kort sträcka mellan hyllie till malmö c. I vissa vagnar av tåget luktade det ordentligt med skit och där fanns givetvis flyktingar.
Senast redigerad av thecunt 2015-09-11 kl. 19:00.
Citera
2015-09-11, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Ja det såg verkligen illa ut. "Packat" överallt. Sen undrar man ju om inte flyktingarna bär på sig massa sjukdomar, inget man vill riskera att smittas av.

Förresten tog tåget för en kort sträcka mellan hyllie till malmö c. I vissa vagnar av tåget luktade det ordentligt med skit och där fanns givetvis flyktingar.

Ja munskydd måste vara A och O där. Fyfan, själv är man rädd att gå bland folk på stan, vem vet vem som bär på förskylning eller dylikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in