2011-06-18, 22:06
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Ett nytt polishusr är planerat. Skall byggas lite ut mot Kungshälla.....
Det ska byggas vid Von Lingens väg.

Finns redan ett fort med taggtrådsstängsel byggt ute vid Toftanäs, om det nu är det du menar med Kungshälla (Riseberga).
Citera
2011-06-18, 22:08
Bannlyst
Är inte hela Malmö redan förlorad till muslimerna?

Jag menar när jag var nu i somras i Tosselilla och en sväng till Malmö, så var både Tosselilla och Malmö helt fucked up.
Citera
2011-06-19, 17:16
Medlem
I dagens papperstidning SDS/Skånskan så har boende på Vitemöllegatan skrivit och klagat att de inte längre känner sig säkra därför att ungdomsgäng samlas utan för 3.an.
Någon som känner till något om detta?
Citera
2011-06-20, 00:58
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
I dagens papperstidning SDS/Skånskan så har boende på Vitemöllegatan skrivit och klagat att de inte längre känner sig säkra därför att ungdomsgäng samlas utan för 3.an.
Är ju inte så konstigt att det samlas många unga utanför det huset, det ligger ju ett dagis på gaveln. Ungarna rör sig väl fram och tillbaka till lekplatsen som ligger i parken.
Citera
2011-06-20, 01:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Det brukar hänga ett ganska obehagligt gäng småglin där och har så gjort i ett par år. Problemet är att de nu har vuxit till sig och börjar ställa till med större problem. Det är samma gäng som brukar roa sig med att kasta sten på besökarna till nattklubben i närheten, vilket är ganska kul då de som hänger där är vänsterpack.

Trist är det dock då det ligger ett dagis i närheten.
Citera
2011-06-20, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det brukar hänga ett ganska obehagligt gäng småglin där och har så gjort i ett par år. Problemet är att de nu har vuxit till sig och börjar ställa till med större problem. Det är samma gäng som brukar roa sig med att kasta sten på besökarna till nattklubben i närheten, vilket är ganska kul då de som hänger där är vänsterpack.

Trist är det dock då det ligger ett dagis i närheten.

Är det samma gäng som kastar ner stenar på besökare i Folkets Park?
Citera
2011-06-20, 08:24
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Är det samma gäng som kastar ner stenar på besökare i Folkets Park?
Japp. Trevliga kulturberikare, eller hur?
Citera
2011-06-20, 11:33
Medlem
knullklassons avatar
Nu står det klart att Malmö tingsrätt är våldsammast i Sverige. Trenden från ifjol, då en femtedel av landets 230 incidenter inträffade i just Malmö, har fortsatt. "Malmö är en lite tuffare stad", säger säkerhetschefen Kerstin Lill.
http://www.skanskan.se/article/20110620/MALMO/110629995/1004/-/malmo-tingsratt-valdsammast

Varför är människor i sydvästra Skåne så våldsamma?
Citera
2011-06-20, 13:28
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Nu står det klart att Malmö tingsrätt är våldsammast i Sverige. Trenden från ifjol, då en femtedel av landets 230 incidenter inträffade i just Malmö, har fortsatt. "Malmö är en lite tuffare stad", säger säkerhetschefen Kerstin Lill.
http://www.skanskan.se/article/20110620/MALMO/110629995/1004/-/malmo-tingsratt-valdsammast

Varför är människor i sydvästra Skåne så våldsamma?

För att det finns en massa aggresiva flyktingar och invandrare som har för mycket tid över då de hellre lever på soc och svartjobb istället för att försöka få ett riktigt jobb och leva ett hederligt liv.
Citera
2011-06-21, 16:54
Medlem
Malmö tingsrätt landets våldsammaste domstol

Föga förvånad

http://politisktinkorrekt.info/2011/...maste-domstol/
Senast redigerad av ascheberg 2011-06-21 kl. 16:57.
Citera
2011-06-23, 16:55
Moderator
Lobengulas avatar
Vill ni posta specifika brott så gör ni det i:

"Den stora tråden om invandrarrelaterade brott 2011"

https://www.flashback.org/t1410945

Alternativt i "Aktuella Brott och Kriminalfall"

https://www.flashback.org/f249

Det finns ingen anledning att posta dessa brott i någon annan tråd på I&I.

/Mod
Citera
2011-06-24, 08:08
Bannlyst
Ska berätta hur läget är i Malmö...

Gick på en av Malmös ry att jag bli mer tolerant till invandrare och inte bry mig om massinvandringen och tänka alla är inte dåliga.

Jag gick en dag på en av Malmös mest kända shopping gata (förenigsgatan) Och det är riktig illa nu är det nog 70% utläningar i Malmö kanske 80% jag blev chockad berörd det jag såg var en massa negrar (somalier) och Mena folk..

Min Mormor och Morfar bor i norra skåne vid havet dom hade tänkt när dom inte orkar mer huset så skulle dom flytta ner till Malmö i lägenhet, dom är uppväxta i Malmö och har jätte bra minne från när dom var små men som läget ser ut Malmö idag så vill dom inte flytta ditt. Dom är rädda för att bli rånade och misshandlade... Dom har en grav vid östra kyrkogården ligger precis vi Rosengård där det har hänt en jävla massa rån av äldre...

Tycker att detta är så jävla tragiskt, många äldre är rädda för att gå ut för attt bli rånade, dom har jobbat hela sitt liv och betalat skatt hela sitt liv, oc vad har dom pengar gått??? till en somalisk familj där ingen jobbar barnen är ute och rånar älldre och soc betalar ut masa pengar..

Jag är ej emot invandring, är emot mass invandring av Mena och Somalie (Mulimer))

Hoppas ni kan läsa ursäkta stavningen

obs jag tror inte att alla invandrare är dåliga finns bra med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in