Citat:
Ursprungligen postat av
sampanl
Nej politikerna vill detta och det försöker inte mycket för att dölja det, det är deras värdegrund. Det är över 80% av Sveriges befolkning som har huvudansvaret och som vill detta eller i alla fall inte bryr sig tillräckligt. Svenskarna har svikit landet eller iaf det landet som en gång var. Det nya Sverige passar svenskarna väl.
Ja jag säger ju det.Svensken sviker sig själv.
Ingen idé längre att prata med svensken om dennes egna intresse för sitt fosterland, sin egna etnicitet, sina egna seder och bruk.Svensken har gått med på att bli identitetslös, tyvär. Vadå, vad är en svensk? Vi finns inte...bla, bla, bla.
Många också som är så j....a illa ute så att om jag skulle säga att jag identifierar mig som en bil, kines, arab, ängel, Gud eller fan själv så skulle svensken säga: Jaha! Ja du får identifiera dig som du vill, ta och rulla iväg nu bilkinesarabängelgudfan. Kram I jämställdhetens namn, amen. Du det är nog dags att byta däcken lilla gumman.
Tragiskt allt men jag börjar tröttna rejält.
Bjud ut Sverige som jordens största hora, hon är gratis.
Ja svensken är en svikare mot sitt egna folk.
Det enda som kan rädda svensken är att börja, individuellt, bygga upp sin mentala styrka och skrika: Du är f...n i mig ingen bil din tokfan.
Jag kör med lite metaforer och bildligt talat språk. Kanske det tar bättre.
Vem har lämnat över Malmö , jo svensken och våra politiker.
Det är ju inte " invandrarens" ansvar att ta hand om landet eller sätta ner foten.
De tar det de får och vi ger utan protester.
Det är våra politiker som skapar det hela. Alla tjänstemän som lallar runt och håller med varandra och vi själva som passivt tittar på.
Med andra ord. Det är inte invandrarens fel att svensken håller käften, bockar och bugar.
.