2009-03-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Nu har jag inte läst hela tråden men jag kan styrka homo-ryktet ytterligare. Hon har bjudit ut ett syskon till en nära vän som jag har. Syskonet är av kvinnlig kön.

Hon har dessutom halkat i duschen efter en träning en gång och skadat foten men skyllt skadan på något som uppstod under träning/match pga skam. Hört ifrån vaktmästaren på hallen hon brukade träna i.

Haha det är väl inte den sjukaste skada som har drabbat en idrottsman/kvinna men kan förstå om det är lite pinsamt.

Sen verkar det som Kobe Bryant har Marta som idol. Han presenterade henne på LA Sols "press-möte" och hade som mål under OS att ta guld, se Phelps bli historisk och se Marta spela fotboll live. Han "uppnådde" alla.
Citera
2009-03-25, 10:20
Medlem
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=484903

Första gången skriven press bara skriver "flickvän" rakt ut?
Citera
2009-03-25, 10:27
Medlem
Det var förvånande, vad jag vet har aldrig martha eller frisk kommenterat sitt förhållande mer än vänner
Citera
2009-03-26, 00:08
Medlem
kramdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submission
Det var förvånande, vad jag vet har aldrig martha eller frisk kommenterat sitt förhållande mer än vänner
De var i DN nyss och där påstår sig båda två vara singlar:
http://dn.se/sport/fotboll/marta-vil...-umea-1.827447
Citera
2009-03-26, 00:59
Medlem
F.Y.Is avatar
Tabu

Ett kvinnligt par i samma lag är alltid ett tabubelagt ämne i media. Antagligen vill media inte att konsumenterna skall fantisera om vad tjejerna gör i duschen efter träningarna.
Citera
2009-03-26, 08:27
Medlem
Jag skulle tippa på att dom är ett par, även om de inte bekräftar det
Citera
2009-03-26, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=484903

Första gången skriven press bara skriver "flickvän" rakt ut?

Det var som sjutton! Undrar om skribenten har belägg för påståendet, eller bara tar det för givet som vi på Flashback gör? Kom igen nu, Tobias Jansson, du är flashbackare eller hur?

Sedan är båda "singlar" i DN som sagt...
Citera
2009-03-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det var som sjutton! Undrar om skribenten har belägg för påståendet, eller bara tar det för givet som vi på Flashback gör? Kom igen nu, Tobias Jansson, du är flashbackare eller hur?

Sedan är båda "singlar" i DN som sagt...

GP-skribenten kommer få det hett om öronen nu skulle jag tro, kul dock att fler än Ekwall (som jag för övrigt pressade på fotbollskanalen, vilket ledde till stora rubriker i aftonhoran) vågar ta upp det.
Citera
2009-04-19, 11:47
Medlem
Lesbiska Ligan

Fotboll och slicka fittor gillar Martha.

Det är äckligt med alla flator i damfotbollen-även kallad "lesbiska ligan."
Citera
2009-04-19, 20:53
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Y.I
Ett kvinnligt par i samma lag är alltid ett tabubelagt ämne i media. Antagligen vill media inte att konsumenterna skall fantisera om vad tjejerna gör i duschen efter träningarna.

Men vad annat kan jag göra när jag läser att hon halkade i duschen. Tappade hon tvålen?
Citera
2009-04-19, 20:57
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad heter hon förresten? På Ratsit hittar jag bara en Martha i Umeå med lite utländskt namn, och hon är född -68.
Citera
2009-04-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad heter hon förresten? På Ratsit hittar jag bara en Martha i Umeå med lite utländskt namn, och hon är född -68.

Da Silva i efternamn. Men hon är inte skriven i Sverige längre utan i LA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in