2009-01-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Det mest patetiska i denna så kallade diskussion är att ingen kan tillräckligt mycket fotboll för att fatta att Johanna Frisk är en tillräckligt bra fotbollsspelare för att spela i den Amerikanska ligen.

Nu är det väl ändå inte fotboll vi snackar utan damfotboll.

mvh.

EDIT: Ser nu att det var många innan mig som varit inne och påpekat det felaktiga i uttalandet. Ber om ursäkt för onödig upprepning.

OT:

F.ö så är ju damboll en helt klockren benämning på företeelsen ifråga. Jag gillar också att man i Norge ibland hör talas om "jentefotboll" vilket ju ung. betyder "flickfotboll". Detta trots att det kan vara tal om landslag med vuxna kvinnor som spelar, det är onekligen en skön retorik som talar sitt tydliga språk hur saker och ting ligger till. Märk väl att detta inte bara är i fikarummet på byggarbetsplatsen utan även i Tv, press och andra media.

mvh.
Senast redigerad av Scouse 2009-01-16 kl. 18:31.
Citera
2009-01-18, 13:16
Medlem
Sumpings avatar
Homoallsvenskan

.......

En "sport" (eg aktivitet) som damfotboll borde inte redovisas på våra sportsidor. Möjligen på sidor som handlar om underhållning.

80% av utövarna i "damallsvenskan" består av flator och värvningarna mellan klubbarna går i stort sett ut på att hitta lämpliga partners för de olika spelarna.
Martas krav för fästmön Frisk och flytten till Los Angeles är på intet sätt unikt.

Bort med damfotbollen från sportsidorna!

....
Citera
2009-01-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
.......

En "sport" (eg aktivitet) som damfotboll borde inte redovisas på våra sportsidor. Möjligen på sidor som handlar om underhållning.

80% av utövarna i "damallsvenskan" består av flator och värvningarna mellan klubbarna går i stort sett ut på att hitta lämpliga partners för de olika spelarna.
Martas krav för fästmön Frisk och flytten till Los Angeles är på intet sätt unikt.

....

80% flator skulle jag gärna ha statistik på.
Citera
2009-01-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou

Jag tror inte det är 80%. Men jag har för mig att i en artikel i en homotidning ngn postade här så uttalade sig två flator i ett Malmö-lag och dom sa att åtminstone 75% av spelarna i allsvenskan var flator (eller bi). Så det är ganska nära om jag kommer ihåg rätt....
Citera
2009-01-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou

För ett tag sedan postade ngn en artikel från en homotidning där jag har för mig att två spelare från en Malmlklubb sa att över 75% av spelarna i damallsvenskan slickade fitta.
Citera
2009-01-18, 18:34
Medlem
Sorry, dubbelpost....
Citera
2009-01-18, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
För ett tag sedan postade ngn en artikel från en homotidning där jag har för mig att två spelare från en Malmlklubb sa att över 75% av spelarna i damallsvenskan slickade fitta.

Låter otroligt mycket. Hälften/hälften är troligare. 75% flator och 75% hetero är vad jag hört.
Citera
2009-01-18, 19:00
Medlem
Cykelställs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Låter otroligt mycket. Hälften/hälften är troligare. 75% flator och 75% hetero är vad jag hört.

HaHAHa, klockren matematik!
Citera
2009-01-18, 19:13
Medlem
Tråkmåns där. Jag läser hellre om fotbollsflator (gärna med färgbilder) än om division 1.

Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
.......

....
Citera
2009-01-18, 19:57
Bannlyst
Inte för att jag någonsin tvivlat, men har Martha bekräftat sin läggning officiellt nån gång? Erkänt att hon gillar brudar?
Citera
2009-01-18, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Jag tror inte det är 80%. Men jag har för mig att i en artikel i en homotidning ngn postade här så uttalade sig två flator i ett Malmö-lag och dom sa att åtminstone 75% av spelarna i allsvenskan var flator (eller bi). Så det är ganska nära om jag kommer ihåg rätt....

Låter väldigt mycket och jag tror inte det är sant. Det jag skulle chansa på är 40%-hetrosexuella, 20%-bisexuella och 40%-homosexuella.
Citera
2009-03-18, 17:29
Medlem
Diseaseds avatar
Nu har jag inte läst hela tråden men jag kan styrka homo-ryktet ytterligare. Hon har bjudit ut ett syskon till en nära vän som jag har. Syskonet är av kvinnlig kön.

Hon har dessutom halkat i duschen efter en träning en gång och skadat foten men skyllt skadan på något som uppstod under träning/match pga skam. Hört ifrån vaktmästaren på hallen hon brukade träna i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in