2009-01-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Vem är det du pratar om!?

Henrik Nygren heter han, ägare till Nygrens Bygg. Han som spände på Martha i en sommarstuga i Åhus förförra sommaren.

Brodern jag syftade på är Martin Nygren som äger Cafe Fenix och är lite lokalkändis i Kristianstad.
Citera
2009-01-10, 13:06
Bannlyst
Härlig pik på Radiosportens lista "Lilla lördagslistan" till Marta

http://www.sr.se/cgi-bin/radiosporte...rtikel=1936037

http://www.sr.se/webbradio/webbradio...Date=&IsBlock=

Det handlar om att Los Angeles fått FLAT RATE för Marta
Citera
2009-01-10, 15:56
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Härlig pik på Radiosportens lista "Lilla lördagslistan" till Marta

http://www.sr.se/cgi-bin/radiosporte...rtikel=1936037

http://www.sr.se/webbradio/webbradio...Date=&IsBlock=

Det handlar om att Los Angeles fått FLAT RATE för Marta

Det var en riktigt klockren pik ja. Alla som vet vad de handlar om fattar direkt men övriga trodde att det bara handlade om att de fick två till priset av en som de pratade om.
Citera
2009-01-10, 16:29
Medlem
Yazzos avatar
Jag har mailat både AB och expreesen och frågat varför de likt katt runt het gröt går runt frågan om flatorna i fotfollssverige. Fick tillbaka att de inte bryr sig så länge spelaren självt kommer och vill berätta detta.

Rätt eller fel, jag vet inte. Iofs har inte det någon betydelse om någon är flata eller bög så länge de gör det det ska- dvs presterar på plan...

Å andra sidan ska media nödvändigtvis vara inne i vart enda sovrum som finns i sin jakt på smaskiga detaljer om vad kända, halvkända och någon som kan tror känna en halvkändis gör.
Citera
2009-01-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Anledningen till varför de inte gått ut med det beror helt och hållet på Marta.
I och med att hon är katolik och katolicismen är stark i Brasilien, så skulle hon riskera att bli fängslad och dödad faktiskt, så primitiva är de inom den religionen och hon skulle aldrig någonsin mer få spela för Brasilien eller återvända hem. Där har ni anledningen.

Ojojoj. Tänk om någon skulle meddela detta till närmaste brasse de känner.

(om samma sak händer som när jag för en vecka sedan föreslog att Canadas ambassad skulle tacklas som Markström vet snart hela Brasilien om det)
Citera
2009-01-10, 18:23
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsoppa
Henrik Nygren heter han, ägare till Nygrens Bygg. Han som spände på Martha i en sommarstuga i Åhus förförra sommaren.

Brodern jag syftade på är Martin Nygren som äger Cafe Fenix och är lite lokalkändis i Kristianstad.

Den stackars fan som satte snorren i Marta kan inte vara speciellt sparsmakad?
En manhaftigare dvärgkvinna utan någon som helst sexuell attraktionsförmåga är svårfunnen.
Men tydligen finns det en som tänder på sådant.
Citera
2009-01-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Den stackars fan som satte snorren i Marta kan inte vara speciellt sparsmakad?
En manhaftigare dvärgkvinna utan någon som helst sexuell attraktionsförmåga är svårfunnen.
Men tydligen finns det en som tänder på sådant.

Haha vem bryr sig? Han har legat med världens bäste fotbollsspelerska! Status
Citera
2009-01-12, 00:56
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewSpencer
Haha vem bryr sig? Han har legat med världens bäste fotbollsspelerska! Status

Den statusen är jag då väldigt gärna utan.
Har tyvärr sett Marta på alldeles för nära håll för att ens kunna fantisera om ribba.
Citera
2009-01-12, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Jag har mailat både AB och expreesen och frågat varför de likt katt runt het gröt går runt frågan om flatorna i fotfollssverige. Fick tillbaka att de inte bryr sig så länge spelaren självt kommer och vill berätta detta.

Rätt eller fel, jag vet inte. Iofs har inte det någon betydelse om någon är flata eller bög så länge de gör det det ska- dvs presterar på plan...

Å andra sidan ska media nödvändigtvis vara inne i vart enda sovrum som finns i sin jakt på smaskiga detaljer om vad kända, halvkända och någon som kan tror känna en halvkändis gör.
Skriver de om fotboll ska de skita i vad folk gör i sängkammaren, svaret var självklart. Jag fattar inte varför du ens ställde frågan.
Om du däremot frågar en nöjesjournalist som är mer intresserad om allt utom vad personen är känd för, skulle du kanske få ett annat svar.
Citera
2009-01-12, 08:32
Medlem
Yazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Skriver de om fotboll ska de skita i vad folk gör i sängkammaren, svaret var självklart. Jag fattar inte varför du ens ställde frågan.
Om du däremot frågar en nöjesjournalist som är mer intresserad om allt utom vad personen är känd för, skulle du kanske få ett annat svar.

Anledningen till att jag ställde frågan var helt enkelt för att flera av dessa sportjournalister på sista tiden börjat att betona "nära vän" "livskamrat" exv i sina inslag/artiklar. Det verkar som de vill skrika ut HON ÄR FLAAAATA!! men inte får/vågar. Antingen säger man det rakt ut som det är helt självklart, eller så ser man till att inte nämna detta på det som börjats göra på sista tiden.
Citera
2009-01-12, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Anledningen till att jag ställde frågan var helt enkelt för att flera av dessa sportjournalister på sista tiden börjat att betona "nära vän" "livskamrat" exv i sina inslag/artiklar. Det verkar som de vill skrika ut HON ÄR FLAAAATA!! men inte får/vågar. Antingen säger man det rakt ut som det är helt självklart, eller så ser man till att inte nämna detta på det som börjats göra på sista tiden.

Det dem kommenterar är ju att det är pinsamt med "par-värvningar". Om det sker i division2 är det en annan sak, men att en spelare ställer krav om att en annan spelare ska med också för att hon ska skriva på så gör damfotbollen sig själva en björntjänst.

Frisk är ingen dålig spelare men hon skulle aldrig varit aktuell för LA Sol om det inte var för Marta.
Citera
2009-01-12, 12:08
Medlem
Sumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami

Vad då skita i vad de gör i sängkammaren?

Det är ju tydligen det (vad de gör i sänkammaren) som styr värvningarna.

Den enda sport som detta sker inom är damfotbollen. Därför bör den inte klassas som sport.
Att sen damfotbollen är urusel kvalitetsmässigt är en annan sak.

.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in