2009-01-09, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkel
Damfotboll är som vilken sport som helst med många utövare.
Det är nog bara du som inte hänger med i utvecklingen.
Antar du bara ser på män? hehe

Jag har sett Marta live mot Göteborg. Hon var minst 2 klasser bättre än alla andra. Inte ens Zlatan skulle lyckas med det. Skoog skall vi inte ens nämna...
Frisk var ordinarie i ett av världens bästa lag. Hon lär väl inte vara ett dåligt köp?

Jo, hon är inte tillräckligt bra då det tydligen är begränsat till tre utlänningar i varje lag och LA vill inte slösa en av dessa platser på Frisk!

Så det blir nog bänknötande för henne.. Hon får väl nöja sig med att lapa sol och gnaga bäver...

Det skulle jag kunna leva länge på...
Citera
2009-01-09, 14:21
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staroprama
OT. En kompis har berättat om Esajas och fler sk tag-alongs vart kan man läsa om dessa äventyr?
Minns att Esajas fick göra ett enda inhopp i italienska cupen, hela publiken jublade varje gång han fick bollen.
Citera
2009-01-09, 15:06
Medlem
vet att hon förförra sommaren låg med en som har en byggfirma och även en bror som har ett café och är lite lokalkändis i Kristianstad under Beachfotbollveckan i Åhus...

reserverar mig för de har varit uppe tidigare då ja bara läst de två sista sidorna!

mvh
Citera
2009-01-09, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
vet inte om det finns tidigare i tråden men idag publicerades en artikel på aftonbladet om att frisk har skrivit på 3 år i USA... det går att komentera artikeln men men var tydligen tvungen att vara medlem...

Jag skulle komentera något i stil med "varför skriver ni bästa vän marta istället för partner" nått sånt...

Så nån annan som är medlem får ju gärna göra det

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4138633.ab

Märkligt att alla kommentarer har tagits bort!

Jag skrev själv en kommentar om "flickvännen" Marta. Förmodligen var det andra som hakade på och så censurerade Aftonbladet bort alltsammans...

Fel av mig! Kommentarerna finns till en annan artikel:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4131311.ab
Senast redigerad av Oilkink 2009-01-09 kl. 15:28.
Citera
2009-01-09, 19:08
Medlem
nollprocents avatar
Vad jag har hört är det redan lite fnurra på tråden!
då båda vill spela med nr 69.
Citera
2009-01-09, 19:51
Medlem
bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollprocent

Haha! Det var kul

Ekwall tar upp ämnet i sin blogg.

http://fotbollskanalen.se/1.427892
Citera
2009-01-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsoppa
vet att hon förförra sommaren låg med en som har en byggfirma och även en bror som har ett café och är lite lokalkändis i Kristianstad under Beachfotbollveckan i Åhus...

reserverar mig för de har varit uppe tidigare då ja bara läst de två sista sidorna!

mvh

Vem är det du pratar om!?
Citera
2009-01-09, 21:11
Medlem
Golddigga!

Har på känn att Frisk är en "golddigger". Remember, i called it!
Citera
2009-01-09, 21:15
Medlem
TröttSvensks avatar
Det är alltså Martha som spänner på sig strapon när det är dax för lite loving....

Citera
2009-01-10, 01:27
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Var är Catami? Vi behöver lite ”det finns inga flator!” i den här tråden!
Citera
2009-01-10, 09:43
Medlem
Cykelställs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollprocent

Det vore en genialisk passning av de båda till alla som spekulerar, om den ena bar tröja 69 och den andra tröja 96.

Citera
2009-01-10, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av btraven
Den enkla förklaringen till att Frisk och Marta inte blir outade av tidningar är att media inte outar folks sexuella läggning av princip.

Det är också ganska smart av Marta och Frisk att inte själva gå ut med sitt förhållande. I samma stund de gör det är de nämligen legitimt villebråd för Aftonhoran och de andra skvallertidningarna. Då de inte kommit ut så slipper de den hårdbevakning de i annat fall skulle fått.

(Varför någon intresserar sig för damfotbollspelare har jag personligen väldigt svårt att förstå.)

Anledningen till varför de inte gått ut med det beror helt och hållet på Marta.
I och med att hon är katolik och katolicismen är stark i Brasilien, så skulle hon riskera att bli fängslad och dödad faktiskt, så primitiva är de inom den religionen och hon skulle aldrig någonsin mer få spela för Brasilien eller återvända hem. Där har ni anledningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in