Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-25, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macoos
Jag tycker att kaniner är söta, men jag ligger inte med dem

Vilken tur... då är du inte ivägen för de andra kaninisarna.
Citera
2008-01-25, 06:06
Medlem
humdis avatar
Det är en allmän fördom att alla kvinnor som håller på med sport vill ligga med sina medtävlare.
Men i fallet Martha är det faktiskt så, men det blir lite so what.
Sen att alla tjejer som inte är piffiga söta småbrudar blir utpekade som flator känns mest korkat som tex Kristin Bengtsson som är mamma och lever med en man.
Citera
2008-01-25, 13:10
Medlem
svennebananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Sen att alla tjejer som inte är piffiga söta småbrudar blir utpekade som flator känns mest korkat som tex Kristin Bengtsson som är mamma och lever med en man.

Ja man kan ju bara hålla med. Kanske dax för vissa pojkar att uppdatera sin kvinnosyn lite grann. Nuförtiden är det ganska ovanligt att lesbiska tjejer ser ut som den gamla nidbilden av flata. Känner några stycken själv. Skulle aldrig gissa att dom föredrar tjejer om jag inte visste om det.
Citera
2008-01-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebananen
Ja man kan ju bara hålla med. Kanske dax för vissa pojkar att uppdatera sin kvinnosyn lite grann. Nuförtiden är det ganska ovanligt att lesbiska tjejer ser ut som den gamla nidbilden av flata. Känner några stycken själv. Skulle aldrig gissa att dom föredrar tjejer om jag inte visste om det.

Nä ni har nog fel, 30% av elitspelarna är nog bi/lesbiska.
Kicki B. har inte bar och inte man.
Citera
2008-01-25, 15:45
Medlem
Sen att alla tjejer som inte är piffiga söta småbrudar blir utpekade som flator känns mest korkat som tex Kristin Bengtsson som är mamma och lever med en man.[/quote]

Undra vars du fått den uppgiften att hon är mamma och lever med en karl.
Undra varför hon har gått till Hammarby i år.
Var då för 2 år sedan hennes flickvän spelade för Hammarby. Och dessa uppgifter har jag fått från ledarhåll i Hammarby. Så mest troligt spelar hon kvar där. Är väl bekvämare att båda tränar på samma ställe.

Att Marta och Frisk är ihop är ju ingen hemlighet för dom som har eller håller på med damfotboll på allsvensk nivå.
Citera
2008-05-11, 16:33
Medlem
JEzuss avatar
Marta spottad på Ica Berghem med blond kvinna. Troligtvis J. Frisk. De såg rätt tajta ut.

mvh
Citera
2008-05-11, 21:04
Medlem
alla flator är kortklippta och har flanell-skjorta, eller?
Citera
2008-05-12, 00:09
Medlem
StigAllans avatar
Fulare kärring får man faktisk leta efter.
Hon ser ut som en grabb och antagligen så har hon några gener som inavlat blandat ihop könen.
Citera
2008-05-12, 00:30
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Det är en allmän fördom att alla kvinnor som håller på med sport vill ligga med sina medtävlare.
Men i fallet Martha är det faktiskt så, men det blir lite so what.

Säker på det? Googlade lite och hon listar föräldrar o katt som familj. Däremot är jag helt säker på att nån känd fotbollsspelare har man och barn. Dom gjorde intervju efter nån match och hon svarade "nu vill jag hem till man o barn." Av nån anledning har jag för att mig att det var Bengtsson. Kanske var det ironiskt menat. ...Var under denna period det skrevs om att fotbollstjejer oftare var gay.
Citera
2008-09-21, 01:41
Medlem
dtoags avatar
Marta osams med Umeå, vad har hänt?

http://sydsvenskan.se/sport/article370364/Marta-petad-i-Umea.html

Vad står på, affärer inom laget eller?
Citera
2008-09-21, 07:09
Medlem
Troligtvis något som hänt i duschen
Citera
2008-09-21, 10:08
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon lämnade en träning i veckan efter gräl...
Who cares...?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in