2007-06-14, 10:37
Medlem
em krejs avatar
Surfshorts är så otroligt fult och fjortis, sen så sätter man kalsonger under också Tror inte att det kan bli så mycket värre.
Citera
2007-06-14, 15:48
Medlem
Har man problem med storleken på sitt paket eller liknande så varför inte? I övrigt, fan vad mesiga folk är som gnäller över att de skaver osv. Kolla upp det innan du köper shortsen då!
Citera
2007-06-14, 15:50
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanKid
Du verkar inte vara van vid termen att BYTA KALLINGAR Ditt snuskiga as. Kör du lumpentricket ochså eller? Låter brutalt skabbigt, inte byta kallingar

Men killens argument var ju att han slapp ta av sig kalsongerna när han satte på sig badbyxorna, då känns det ju lite kefft om han försvarar det genom att ta av sig dem efteråt? Eller?

Lumpentricket? Trots att jag gjort lumpen förstår jag inte vad du menar. Alla körde väl "commando" i lumpen för att få in den rätta, manliga, känslan?
Citera
2007-06-14, 15:55
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
Man byter om till torra kallingar när man har badat färdigt och ska sola eller beger sig från badet. Det kan inte vara mer ohälsosamt med ett blött, tunnt bomullslager närmast kroppen än ett syntetiskt, plastigt och varmt material som slickar sig utmed kroppen

fast du kanske å andra sidan har med dig fyra par badbyxor så du kan byta om till ett par torra såfort du kommer upp ur vattnet? vad är det man säger "det finns kläder för alla väder"? ett par nya och torra badbyxor för varje gång du rör dig upp mot stranden efter dina vatteneskapader

Uppenbarligen hade jag fel. Du försvarar alltså användandet av kalsonger under badbyxor med att du slipper ta av dig kalsongerna, men du försvarar blöta kalsonger med att du tar av dig dem efteråt? Herregud. Du måste ju vara sjukt dum i huvudet. Seriöst.

Nej, mina badbyxor torkar på en kvart, vilket badbyxor har en tendens att göra.
Citera
2007-06-14, 16:58
Medlem
rangels avatar
Detta "mode" har jag inte heller fattat. Kör bara badbrallor jag med och dessa torkar ju tusen gånger snabbare än ett par kallingar vilket är bekvämt. De sitter dessutom bra och är allmänt smidiga så varför dra in ett par kallingar under!?
Citera
2007-06-14, 17:13
Medlem
kristoes avatar
Alla tuffingar har ju det! Kan inte vara sämre själv : (
Citera
2007-06-14, 17:45
Medlem
Det är ta mig fan det fulaste och äkligaste som finns! Varför måste man ha innnerbyxor i shotsen? Bara obekvämt. Surfshorts ska man bära utan innerbyxa och kallingar! Men å andra sidan finns det ingen som har heta surfshorts här i Sverige heller!
Citera
2007-06-14, 20:28
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
Ingenting, och jag anser även att jag gjort det. Det är snyggt, det tål vatten och det kallas för badbyxor/surfshorts, så det funkar riktigt bra faktiskt sen är det en annan sak att jag måste ha kalsonger under, men jag tycker även att det är skönt, och definitivt bekvämt. När du kommer till badstranden är det bara att ta av sig de vanliga shortsen och dra på sig badbyxorna, inte krångla sig av med kallingarna och dyl. Mycket bekvämt, fungerande och härligt
Om du knatar runt med kalsonger och badar i dem på stranden så skiter jag fullständigt i det, vill du framstå som en idiot då så är det helt ok för mig.

Däremot vill jag definitivt inte att du och dina likar sprider er bakteriella pungsvett genom att bada med era sura kalsonger i en simhall, för då påverkar det mig.

Ser du skillnaden?
Citera
2007-06-14, 21:16
Medlem
Satkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Alla tuffingar har ju det! Kan inte vara sämre själv : (

Haha, precis! Nämen, om du tar på dig ett par badbyxor och sticker ner till stranden för att sola och nån man känner kommer och vill bada, då orkar man sällan ta av sig kalsongerna. Om jag är medveten om att jag tänker vara kvar nån halvtimme till så skulle jag nog ta av mig kalsongerna.
Citera
2007-06-14, 21:36
Bannlyst
hmm

bara små fjuniga mopperaggare o turkar som har det VIDRIGT!
Citera
2007-06-14, 21:57
Medlem
maniacks avatar
Förstår inte heller det här. Tänk om tjejerna skulle ha bh och trosor under bikínin? Finns ingen annan förklaring än att personerna är osäkra på sig själva.
Citera
2007-06-14, 22:33
Medlem
una123s avatar
Hmm..

Detta är inget jag upplevt bland killar. Jag har sett tjejer ränna runt i shorts, vet dock inte om de haft vanliga underkläder eller badkläder under.

Jag skulle tro att personen med underkläder under badbyxarna helt enkelt hade glömt ta ev sig dem .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in