2007-09-20, 18:43
Medlem
wildFevers avatar
Någon pajas ringde precis upp mig och skrek att jag skulle dö om inte jag raderade min tråd i religons forumet om judar...

Jag hann inte få en syl i vädret innan personen la på.

Nu undrar jag hur någon kan ha fått tag i mitt telefonnummer eller ens kan veta vem jag är?

Sen kom jag ihåg att jag aktiverade mitt flashback konto över SMS för att slippa vänta 3 dagar.

Nu undrar jag om det har något med saken att göra eller om det är så enkelt att moderatorn Ad Astra gjort verklighet av sina hot och spridit mitt IP till folk som inte tycker som jag gör? Och sedan har dom fixat fram namn och telenummer på något sätt?

Själv så skiter jag i om någon ringer och spelar allan ballan eftersom det kan vara lite roligt ibland, men det dryga är om jag måste sätta telefonen på ljudlös över natten eftersom jag använder larmet som väckarklocka

Sen det löjligaste är väl att jag inte ens kan radera tråden själv utan det måste en moderator göra, vilket jag givetvis motsätter mig.

så två frågor:

1. Har detta hänt någon annan?
2. Hur hanteras sms informationen när man registrerar sig?

Mvh
WildFever
2007-09-20, 18:49
Medlem
mo0kies avatar
Oj!
Det låter fan inge kul. Lär inte va nå populärt fenomen skulle jag tro.

edit: Kan det inte va nån "polare" till dig då?
2007-09-20, 18:52
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mo0kie
Oj!
Det låter fan inge kul. Lär inte va nå populärt fenomen skulle jag tro.

edit: Kan det inte va nån "polare" till dig då?

Nej, eftersom inga kompisar till mig varken vet vad Flashback är eller att jag skriver här.

Sen så vet jag hur mina kompisar låter över telefonen.

Det sista är att det kostar ungefär 12:50 per minut när någon ringer mig på mobilen när jag inte är i Sverige
2007-09-20, 18:52
Medlem
st0ckiss avatar
Lessen för ot här, ett litet tips bara: Dom flesta mobiler funkar larmet på även om den är avstängd. Så att stänga av den för o slippa den som ringer dig, men samtidigt höra alarm funkar utmärkt
2007-09-20, 18:54
Medlem
The Masters avatar
Tragiskt att se den mörka sidan försöker tysta dig..... Gå till botten med detta!
2007-09-20, 18:56
Medlem
Maeglins avatar
Jag har skrivit mest i den tråden tillsammans med dig.

Eftersom att alla tror att jag är så jävla obstinat så är det väl bäst att jag säger det en gång för alla:

Jag har inte ringt NÅN på FB någonsin och jag har inte ringt Wildfever. Har inte ens hans uppgifter.

Blir det ett jävla liv över det här och någon får för sig något får någon mod som jag litar på ta mina personuppgifter och visa Wildfever att jag inte är inblandad.

Wildfever - har du nummerpresentatör?

Edit - du har mobil då har du rimligtvis ett nummer till idioten?
2007-09-20, 18:57
Medlem
Marulks avatar
Kan du ge länk till inlägget som upprörde någon till den grad att han ringde och mordhotade dig.
2007-09-20, 18:58
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Kan du ge länk till inlägget som blev blev så pass upprörd över så han ringde och mordhotade dig.

det gäller Wildfevers tråd om att judar är djävulens hantlangare
2007-09-20, 18:59
Bannlyst
känns obehagligt, minst sagt.. även för oss som aldrig blivit utsatt för liknande, kan tänka mig hur du känner det.. hoppas det utreds och inte det vanliga..
2007-09-20, 19:01
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
känns obehagligt, minst sagt.. även för oss som aldrig blivit utsatt för liknande, kan tänka mig hur du känner det.. hoppas det utreds och inte det vanliga..

Det som vore riktigt jobbigt är ifall vissa idioter börjar insuinera saker på egen hand. Speciellt saker tagna ur luften.
2007-09-20, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Det som vore riktigt jobbigt är ifall vissa idioter börjar insuinera saker på egen hand. Speciellt om det bara vore taget ur luften.
verkar som du blivit trampad på en öm tå..
2007-09-20, 19:06
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
verkar som du blivit trampad på en öm tå..

Inte alls. Jag önskar bara att folk ger fan i att bete sig som idioter nu. Om Wildfever talar sanning så är sånt beteende högst olämpligt.

Har du övriga saker att diskutera med mig (som inte gäller det här) så skickar du PM.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in