Jag vet inte vad jag ska tro om Batteriexperten. Inte s lngesen kpte jag ett batteri drfrn, och kpet och leveransen gick bra och snabbt. Dock r deras priser inte alls billiga.
Nr jag upptckte att batteriet inte passade s valde jag att skicka tillbaka det enligt batteriexpertens instruktioner (man har t.ex. 30 dagars ppet kp hos fretaget). Jag skickade tillbaka batteriet (och ett papper med information) med posten och vntade p att batteriexperten skulle hra av sig. Efter ca 10 dagar hade inget hnt s jag kontaktade dem och frgade dem hur lget var. D fick jag hra att de inte ftt batteriet nnu. Dessutom frgade dem om jag hade haft ngot kolli-id p paketet jag skickade batteriet i... och det hade jag ju inte.
"Men varfr ska jag ha ett kolli-id p postpaketet nr jag vet att postpaket inom Sverige alltid kommer fram till mottagaren?", tnkte jag.
"Den enda gngen jag skulle anvnda kolli-id i sna hr fall r om jag misstnker att mottagaren kanske kommer att frska lura mig genom att pst att paketet frsvunnit i posthanteringen (nr det egentligen ntt fram till mottagaren) och p s stt f bde varan och mina redan inbetalda pengar..."
Just nu pekar allt p att Batteriexperten frsker lura mig. Jag tror inte alls p att postpaketet inte kommit fram till dem. Det skulle vara frsta gngen ngonsin som ett postpaket frsvinner i posthanteringen fr mig.
Hur har era returer hos battreriexperten varit? r det ngon som har en liknande erfarenhet som mig?