Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-10, 14:35
Medlem
franges avatar
Jag har bara köpt bilbatterier av Batteriexperten och har inte mycket positivt att säga, tre batterier på ett års tid som reklamerats pga de har gett upp. Och ja, det har gått på garantin och med ett nytt Varta-batteri jag köpte istället som hållit i 1,5 års tid utan problem så det är inte handhavandefel.
Citera
2012-11-13, 23:12
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Hur har era returer hos battreriexperten varit? Är det någon som har en liknande erfarenhet som mig?

Jag vill tillägga att jag nyligen fått veta att mitt tillbakaskickade paket har kommit fram till Batteriexperten trots allt

Med andra ord har jag inte blivit scammad av dem.

Citera
2013-02-09, 20:08
Medlem
Jag köpte ett gäng 2500 mAh-batterier från Batteriexperten. När paketet kom visade det sig att det innehöll 2000 mAh, dvs betydligt klenare, trots att jag betalt för den dyrare varianten. Jag väntar på svar från supporten.
Citera
2015-09-05, 20:46
Medlem
ddf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddf66
Köpte nytt batteri till min MacBook Pro från 2008 från nyttbatteri.se.
Funkar riktigt bra, ligger på 90% kapacitet efter nästan 2 år.
Priset är samma på batteriexperten och nyttbatteri.se och specen på mitt batteri är exakt samma.

Kolla runt lite på priser och fraktkostnader.

Uppdatering efter några år:
1:a batteriet från nyttbatteri.se funkade bra i 4 år, beställde nytt från dem i våras och har varit skit hela sommaren.
Har inte orkat kontakta dem ännu eftersom det varit så mycket annan jävelskap i mitt liv.
Förhoppningsvis är de sjyssta och erkänner och ger mig ett nytt, eller så har de bytt leverantör och vägrar medge. Uppföljning kommer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in