Loperamid + Buprenorfin (Suboxone i detta fall)
Någon som vet om det går bra att blanda dessa två utan att åka på abstinens om man (som jag) är fysiskt beroende av opioider/opiater?
Tog ca 1,5mg bupre i morse och vid 14-tiden slängde jag i mig 64mg Loperamid. Nu är det så att jag har tillgång till mer Suboxone, och undrar om det går att blanda dessa för att få ett skönare rus mot det man enbart får på Suboxone, eller enbart får på Loperamid, hur man nu vill se det

?
Får inget rus alls av Suboxone längre, blir enbart frisk, därav stoppade jag i mig Loperamiden, som jag faktiskt känner av en liten skön känsla på.
Har förut tagit Suboxone några timmar efter intag av Loperamid utan att åka på abstinens, men det var så pass längesen att jag inte minns om det gav nån skönare effekt, då jag fortfarande fick ett rätt så skönt rus på Sub vid den tidpunkten.
Men det jag undrar mest är:
Kan man blanda Loperamid och Suboxone på samma sätt som man kan blanda Fentanyl/Ketogan/Tramadol med Sub? Mao boosta varandra? Eftersom Loperamid ska vara en sorts fentanyl, så har jag tänkt i dom banorna...
Någon som testat detta och vet hur det fungerar?
mvh
EES