2009-04-22, 14:20
Bannlyst
Köp dig ett par adidas trim trab eller forest hill
Citera
2009-04-22, 20:36
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclaaas
Någon som vet nån soft vårjacka, letat runt som bara den, hittade en barbour och sen tycker jag att den klassika greenland jackan är fräsch. Fast skulle gärna vilja ha tips på flera.

Ligger en riktigt schysst Belstaff jacka ute på tradera
Citera
2009-04-22, 22:08
Bannlyst
tack för tipset, dock fel storlek på den snygga
Citera
2009-04-22, 22:35
Medlem
Antar att folket här inne har koll på sina grejer - hur ligger det till med Ben Sherman och Geogio Tacchini?

Går ofta på fotboll och liknande, men umgås inte riktigt i dessa kretsarna. Däremot vill jag verkligen inte se ut som någon jävla pajas som leker green street hooligan... känns som att en fråga här inne är befogad innan jag slänger iväg en massa beställningar.
Citera
2009-04-22, 22:37
Medlem
*dubbelpost, ursäkta*
Citera
2009-04-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadrise
Antar att folket här inne har koll på sina grejer - hur ligger det till med Ben Sherman och Geogio Tacchini?

Går ofta på fotboll och liknande, men umgås inte riktigt i dessa kretsarna. Däremot vill jag verkligen inte se ut som någon jävla pajas som leker green street hooligan... känns som att en fråga här inne är befogad innan jag slänger iväg en massa beställningar.

Well, om du tror att du behöver vara orolig för att du bär de märkena så kan du vara lugn.
Citera
2009-04-23, 01:31
Medlem
Sergio Tacchini är en gammal klassiker. Skit schyssta zip-ups.
Citera
2009-04-23, 10:44
Bannlyst
det är lungt, det är ju inte endast kläderna som avgör om du ser ut som en hooligan, man ser ju det på annat sätt. Nej jag tycker du kan va lugn med dom där grejerna. Tycker man kan vara lugn med allt förutom stones island.
Citera
2009-04-23, 13:51
Medlem
csts avatar
I den här tråden är alla stora och tuffa, men nu tar vi och snyggar till oss.

Behandla topic och var trevliga för bövelen!

/mod
Citera
2009-04-23, 16:14
Medlem
Tackar för svaren... har sett sherman på rätt många nuförtiden, därför antog jag att det blivit hyfsat mainstream. Anledningen till att jag frågade var för att jag blivit "varnad" för att dessa märken är relativt vanliga inom just huliganism. Förmodligen är det väl någon som tror sig ha full koll på läget som fick ur sig detta.

Tack hursomhelst.
Citera
2009-04-23, 21:54
Medlem
KoettFaerss avatar
Fan, vad har man missat? Var ett tag sedan jag besökte tråden.

Stora Nyheten! Inte sett en enda käzuualunge på hela veckan.
Citera
2009-04-23, 22:38
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Fan, vad har man missat? Var ett tag sedan jag besökte tråden.

Stora Nyheten! Inte sett en enda käzuualunge på hela veckan.

Helt otroligt (om du bor i Stockholm). Då jag var där bara under en dag träffade jag på minst 10st varav en började kaxxa med mig för att jag "tittade på honnom" .

I Uppsala har dock inte vågen slaget till ännu, finns ju bara Sirius och med så nära till Stockholm är det inte lönt att intressera sig för superettan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in