2009-04-18, 17:12
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggk0nt0
Jovisst får man stå ut med det, men grabben försökte framstå som att han kunde allt om grabbkulturen.
Han tyckte även det var lustigt att jag utbildade mig till undersköterska, vem kan anatomin och vet var han ska hugga/slå/sparka och vem kan det inte?

Så ungen fick smaka på ett livershot á la Bas Rutten?
Citera
2009-04-19, 12:02
Bannlyst
men varför kutar du omkring med en fejkad burberry-keps om du nu inte är någon slags fjortishuligan? de är ju de enda som har på sig dessa.
Citera
2009-04-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
men varför kutar du omkring med en fejkad burberry-keps om du nu inte är någon slags fjortishuligan? de är ju de enda som har på sig dessa.

Skulle det kunna vara så att han tycker den är snygg, och till skillnad från dig skiter i vilka andra som har den?En keps blir inte ful för att "fjortishuliganer" använder den...
Citera
2009-04-19, 17:06
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:

Han sa väl aldrig att den var fejk?
Citera
2009-04-19, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
Han sa väl aldrig att den var fejk?

nej, men den är fejk. han är ju bara en unge och den har inte tillverkats på typ 6-7 år
Citera
2009-04-19, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Skulle det kunna vara så att han tycker den är snygg, och till skillnad från dig skiter i vilka andra som har den?En keps blir inte ful för att "fjortishuliganer" använder den...

nej, men den blir ful om den är fejkad.
Citera
2009-04-19, 19:34
Medlem
Citat:
nej, men den blir ful om den är fejkad.

Och självklart vet du att den är fejk, du som kan allting
Citera
2009-04-19, 19:40
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
nej, men den är fejk. han är ju bara en unge och den har inte tillverkats på typ 6-7 år

Liten unge? Han skrev väl att han pluggade på högskola (undersköterska).

Det vill säga, minimum 20+
Citera
2009-04-19, 19:53
Bannlyst
sfc:
Jag har keps för att jag inte orkar fixa till håret och burrberrykläderna är snygga, inte för att jag försöker efterlikna nån huligan. Jag fick den av en kamrat som ångrade sitt köp efter att han betalt den, så hurvida den är fejk eller inte tillhör inte min vetskap.
Som jag påpekade är jag inte insatt i firmakulturen förutom när man fått höra lite från Grabbar.

NashuaMoment:
Lite fel, 18 är jag, undersköterska är gymnasiet. Däremot är sjuksköterska högskolenivå
Citera
2009-04-19, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
Liten unge? Han skrev väl att han pluggade på högskola (undersköterska).

Det vill säga, minimum 20+

men titta. jag hade visst rätt. kepsen var fejkad och han var bara en unge.

håll käften nu
Citera
2009-04-19, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Och självklart vet du att den är fejk, du som kan allting

ja, kn man något om kläder så vet man att hans keps är fejkad.

kan inte du ge ett enda tecken på att den kepsen inte skulle vara fejkad?

fitthuvud
Citera
2009-04-19, 19:56
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggk0nt0
sfc:
Jag har keps för att jag inte orkar fixa till håret och burrberrykläderna är snygga, inte för att jag försöker efterlikna nån huligan. Jag fick den av en kamrat som ångrade sitt köp efter att han betalt den, så hurvida den är fejk eller inte tillhör inte min vetskap.
Som jag påpekade är jag inte insatt i firmakulturen förutom när man fått höra lite från Grabbar.

NashuaMoment:
Lite fel, 18 är jag, undersköterska är gymnasiet. Däremot är sjuksköterska högskolenivå

Ah, tänkte lite fel. Tänkte på vanlig sjuksköterska utbildning på högskola, ursäkta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in