2009-04-13, 21:17
Medlem
har ingen bild. misstänkte bara att den är från ngt "casual märke", kan ifs vara från något helt random men lika bra att kolla i den här tråden om någon visste vad det var.
Citera
2009-04-13, 23:09
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argh.
har ingen bild. misstänkte bara att den är från ngt "casual märke", kan ifs vara från något helt random men lika bra att kolla i den här tråden om någon visste vad det var.

Utan bild är det omöjligt att veta.

Kan lika gärna vara Stone Island som H&M.
Citera
2009-04-18, 01:50
Medlem
NashuaMoments avatar
På tal om SI, bryr ni er om att SI förknippas så starkt som det gör med huliganism?
Citera
2009-04-18, 02:21
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NashuaMoment
På tal om SI, bryr ni er om att SI förknippas så starkt som det gör med huliganism?

Hur menar du? Att vi skulle bli arga för att andra klär sig i det eller att andra inte vill ha det för att "vi" klär oss i det?
Citera
2009-04-18, 02:50
Medlem
Argones avatar
Citat:

( är inte casual, bara insatt)

men jag kopplar bara SI till wannabee numera, har blivit sånt uttjatat märke så det är helt otroligt. Kickers springer runt med SI keps och vita sneakers och leker tynga, det fungerar inte liksom..

f.uped meningsuppbyggnat och allt sånt men kl är 3på en fredag, vad ska man förvänta sig
Citera
2009-04-18, 10:59
Medlem
NashuaMoments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rieker
Hur menar du? Att vi skulle bli arga för att andra klär sig i det eller att andra inte vill ha det för att "vi" klär oss i det?

Pga. ditt svar antar jag att du är medlem i en firma.

Min frågade syftade på att folk (inte alla såklart) tror att man är huligan endast för man bär SI.
Citera
2009-04-18, 12:09
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Pga. ditt svar antar jag att du är medlem i en firma.

Min frågade syftade på att folk (inte alla såklart) tror att man är huligan endast för man bär SI.

Okej! Jo, det tror jag defenitivt!
Citera
2009-04-18, 14:54
Medlem
EzZn0s avatar
Vad är det för nya märken man ska satsa på i år? Jag kommer nog att köpa minst ett Si plagg eftersom jag inte har något från Si men jag vill ha något som inte är så utsuget.
Citera
2009-04-18, 16:05
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Vad är det för nya märken man ska satsa på i år? Jag kommer nog att köpa minst ett Si plagg eftersom jag inte har något från Si men jag vill ha något som inte är så utsuget.

så ska du köpa SI?..
Citera
2009-04-18, 16:20
Bannlyst
GAH! Stör mig på småfjortisar utan verklighetsförankring!

Var på fest med en polare så kom de fram nån muppjävel och frågade om jag var "huligan". När jag svarade nej påpekade han att jag inte skulle ha min keps och jacka, En parkasjacka och en Burberrykeps, på mig i större städer

Muppungen hade ju minsann sett GSH!

Vi spöade dem sen
Senast redigerad av Skuggk0nt0 2009-04-18 kl. 16:23.
Citera
2009-04-18, 16:37
Medlem
EzZn0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
så ska du köpa SI?..

ja, jag vill nog ha ett plagg av det sa jag ju.

men det är inte säkert att det blir så.

@Skuggk0nt0

Ifall du hade en burberry keps så får du stå ut med det. Burberry har ju slutat tillverka den pga av alla chavs i england gick runt med fejkade.

Jag skulle verkligen vilja ha en keps även fast jag inte bär keps ofta och de riktiga som finns kostar runt 1k.
Citera
2009-04-18, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
@Skuggk0nt0

Ifall du hade en burberry keps så får du stå ut med det. Burberry har ju slutat tillverka den pga av alla chavs i england gick runt med fejkade.

Jag skulle verkligen vilja ha en keps även fast jag inte bär keps ofta och de riktiga som finns kostar runt 1k.

Jovisst får man stå ut med det, men grabben försökte framstå som att han kunde allt om grabbkulturen.
Han tyckte även det var lustigt att jag utbildade mig till undersköterska, vem kan anatomin och vet var han ska hugga/slå/sparka och vem kan det inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in