2014-12-30, 12:12
Medlem
RoyJoness avatar
Tips på vart man ska sälja casualplagg? Har lagt på mig typ 10 kilo under året vilket innebär att en hel drös med knappt använda kläder inte passar längre. Tänkte att iallafall en del jackor kan vara värda att sälja. Tradera? Någon facebookgrupp?
Citera
2014-12-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyJones
Tips på vart man ska sälja casualplagg? Har lagt på mig typ 10 kilo under året vilket innebär att en hel drös med knappt använda kläder inte passar längre. Tänkte att iallafall en del jackor kan vara värda att sälja. Tradera? Någon facebookgrupp?

Ebay. Finns några fb-grupper men då behöver du en medlem som kan gå i god för dig. Och det är inte aktuellt att jag gör det.
Citera
2014-12-30, 14:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Åker till Skåne med jobb 7/1 och kommer stanna där någon dag. Var finns shoppingen där förutom Sweet and Tender och CC i Köpenhamn?

Per Ljung i Malmö är knappast en casualbutik men de har Stone Island och har tidigare haft C.P, kanske fortfarande.
Sergio Tacchini har en nyöppnad butik på Triangeln i Malmö men den har ett väldigt litet och tråkigt utbud.
Citera
2014-12-30, 15:51
Medlem
SYSTEMexes avatar
Skulle vara kul ifall någon skulle vilja ta kort på sin casual outfit och lägga ut här. Gillar kläder från SI m.f men är ingen hooligan själv så jag respekterar att stilen inte är något som jag är en del av
Citera
2014-12-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyJones
Ultraskanalen tidigare men de har lagt ned. Ultrasportalen tänkte ta över fanan men verkar gå riktigt trögt så Tradera är nog tipset.
Citera
2014-12-30, 20:29
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Åker till Skåne med jobb 7/1 och kommer stanna där någon dag. Var finns shoppingen där förutom Sweet and Tender och CC i Köpenhamn?

Finns popolino i Malmö, väldigt brittisk inriktad, fred perry, ben sherman, lyle and scott osv.
Per Ljung har väldigt lite kvar i Stone Island... mycket i S storlekar. han ska dock få in till våren sen ska han sluta med Stone island.
Citera
2014-12-31, 00:32
Medlem
morirs avatar
Kanske inte hör hemma i denna tråden, mod får flytta isåfall. Men vad kör ni casualfolk för outfit på nyår? Det är ju trots allt en dag då man klär upp sig lite extra.
Citera
2014-12-31, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morir
Kanske inte hör hemma i denna tråden, mod får flytta isåfall. Men vad kör ni casualfolk för outfit på nyår? Det är ju trots allt en dag då man klär upp sig lite extra.

Skjorta, kavaj och chinos i samma färg som kavajen eller mindre vida kostymbyxor. Brukar ha det då och då när jag går ut, trots en ganska stor garderob av SI knits och jackor. Är rätt tråkigt att köra die hard på SI och adidas OG. Något som känns väldigt uttjatat är SI sweat eller knit med rutig skjorta under 😁
Citera
2014-12-31, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morir
Vit skjorta, blå blazer, blå chinos, blå/röd randig egenknuten fluga och ett par dress slippers.

Behöver inte klä sig casual årets alla dagar
Citera
2014-12-31, 12:48
Medlem
Adifreaks avatar
skjorta, kavaj, slips, svarta brallor. "fin skor". om det blir utgång drar jag på mig ett par adidas. pallar inte röja och få skoskav.
Citera
2014-12-31, 13:41
Medlem
Tror Hansson har beställt Nemen till Borstahusen Clothing. Vet att han är bra vän med Fabio..
Och nu är dom igång med Facebook www.facebook.com/borstahusenclothing
In och gilla, kommer bli en grym butik..
Citera
2014-12-31, 15:03
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueFaith87
Tror Hansson har beställt Nemen till Borstahusen Clothing. Vet att han är bra vän med Fabio..
Och nu är dom igång med Facebook www.facebook.com/borstahusenclothing
In och gilla, kommer bli en grym butik..

Det är inte bara att beställa hem, inte vem som helst som får sälja Nemens produkter
Tror dock Nemen har godkänt Borsthusen Clothing

Borstahusen Clothing kommer bli en grymt bra butik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in