Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Men har SI gjort något man har på segelbåten så att säga?, tycker mycket av det dom gjort är "militärinspirerat" sen är ju SI djupt rotad inom denna kultur och livsstil, något som inte paul&shark är.

Marina grejerna osv. Men ja det är ju klart militärinspirerat precis som Ma.Strum. Paul & Shark gör riktigt bra skjortor, äger inga andra plagg från dom så jag inte tala för annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
jaybone
Jag bryr mig då jag tycker det är töntigt med posörer som inte kan göra något genuint. Känner faktiskt folk som är med i firmor. Dessa är inga sköna lirare direkt. Vissa av dem är avstängda från arenorna. Men dessa skulle aldrig sitta här som Kirenstilen mfl och häva ur sig "va i Italien och shoppade för att hitta en speciell tröja jag såg på blablabla". Det är jävligt o-casual.
Aja lämnar tråden här, så får ni andra pojkar bolla våta fantasier om olika SI-tröjor.
HUr fan vet du vem som posar och inte? Du sitter ju själv och flashar med att du "känner" grabbar, som om det spelar nån roll? Ja man måste vara sjukt casual för att bli avstängd också!
Du verkar inte ha riktig koll heller, 70-80 talet var det väldigt mycket tid som lades ner på att hitta plagg som ingen annan hade och nog skröts det med det då också. Och hade dom haft tillgång till internet och forum hade det sett likadant ut, saker utvecklas serru! Du låter bara som en snorunge som ska dra "det var bättre förr" kortet utan att veta ett skit. Och du är inte direkt den som bestämmer vad som är casual och inte, även om du verkar tro det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kirenstilen
Clean jacka, gillar färgen också.
Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Hittade den, enligt mig, snyggaste jackan från SI's vår- och sommarkollektion på ett tag;
http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/jacket_cod41416195ak.html Riktigt snygg och clean. Gillar den mer än både reflexen och heat reactive marinan.
Den är riktigt nice, speciellt i rött! Plånboken kommer bli straffad känns det som!