Någon som vet största storleken som går att få tag i nånstans på Adidas Boston? Har storlek 46 på mina Superstars och antar att det är rätt samma genom hela Adidas register..
Någon som vet största storleken som går att få tag i nånstans på Adidas Boston? Har storlek 46 på mina Superstars och antar att det är rätt samma genom hela Adidas register..
Någon som vet något ställ som säljer LA Trainer 2 förutom foot locker? Tyckte de var fula på bild men såg ett par i verkligheten och blev såld. Vill alltså Ha den nya versionen där det står LA. Trainer där bak och "adidas"
Någon som vet några som börjat ta förbokningar för Adidas Stockholm?
Söker även ett par vitröda superstar 2.
__________________
Senast redigerad av D1990 2014-10-28 kl. 02:20.
Bara jag som tycker att de är riktigt jävla fula? Färgerna matchar inte öht. Fullt medveten om kopplingen till Sverige men tycker att det blir töntigt övertydligt. Svart som huvudfärg och blå/ gul som sekundär likt Stockholm stads logo (St. Erik) hade varit snyggare tror jag. http://utveckling.stockholm.se/files/2008/12/sterik.jpg