2014-10-22, 19:26
  #7753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Tack för infon! Hur är den i storleken? En eller två upp?
En upp. XL motsvarar L som med de flesta SI plagg. Det är en kort modell dock vilket kan vara värt att tänka på om man är bredaxlad och lång.
Citera
2014-10-23, 20:44
  #7754
Medlem
Edit

1. Har storlek L på mina SI tröjor, och undrar om jag då ska ha L på C.P Company också?

2. 52 motsvarar large?

3. Har någon beställt härifrån och vad tycker ni om tröjan? Tänkte ta Dark Green.

http://store.cpcompany.com/en/cp-company/man/knitwear/crewneck-knit-sweater/14wcpum01100-003263.html?color=
__________________
Senast redigerad av anonym94 2014-10-23 kl. 21:13. Anledning: Storlek
Citera
2014-10-23, 21:41
  #7755
Medlem
PHI.s avatar
Kommer det gå att beställa nyutgåvan av Adidas Bern från någon svensk nätbutik, nu på lördag?
Citera
2014-10-24, 01:40
  #7756
Medlem
Herr-Pumps avatar
http://www.80scasualclassics.co.uk/fila-vintage/fila-vintage-massimo-crew-neck-sweatshirt-in-off-white-marl-2108500-315068-709771.php
Tänkt beställa denna, hur är Fila i storlekarna? Är dom små så man bör gå upp en storlek eller normala. Ligger vanligtvis mellan M och L beroende på märke.
Citera
2014-10-24, 09:39
  #7757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHI.
Kommer det gå att beställa nyutgåvan av Adidas Bern från någon svensk nätbutik, nu på lördag?

Terrace! Varför man nu skulle vilja ha Bern? Har ett par Hamburgs och andra City's, Tobaccos, Trabs och Stars. Bern verkar bli den sämsta Cityn hittills dessutom.

Har börjat gå över till New Balance själv, totalt överlägsna skor! Vill aldrig mer ha ett par Adidas på fötterna, ångrar varenda par förutom typ två-tre par som är riktigt snygga. NB MLR996 EM är definitivt den bästa sko jag har ägt.
Citera
2014-10-24, 12:49
  #7758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
http://www.80scasualclassics.co.uk/fila-vintage/fila-vintage-massimo-crew-neck-sweatshirt-in-off-white-marl-2108500-315068-709771.php
Tänkt beställa denna, hur är Fila i storlekarna? Är dom små så man bör gå upp en storlek eller normala. Ligger vanligtvis mellan M och L beroende på märke.

Jag ligger som dig mellan M och L, och jag kör på M i fila. Har dock bara tracktops men borde inte va nån skillnad. Måste tillägga att när jag kör M så sitter den tajt och slutar vid midjan, så vill man ha tröjan lite pösigare är väl L som gäller.
Fö. 77kg 189cm
Citera
2014-10-24, 17:17
  #7759
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Jag ligger som dig mellan M och L, och jag kör på M i fila. Har dock bara tracktops men borde inte va nån skillnad. Måste tillägga att när jag kör M så sitter den tajt och slutar vid midjan, så vill man ha tröjan lite pösigare är väl L som gäller.
Fö. 77kg 189cm
okej då kör jag nog på L iom att jag är 181 lång och väger 88 kg, tack för hjälpen
Citera
2014-10-26, 18:22
  #7760
Medlem
Rossi1891s avatar
Vintern väntar runt hörnet. Vilka dojjor kommer att vidröra marken ni går på? Tips?
Citera
2014-10-26, 19:15
  #7761
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossi1891
Vintern väntar runt hörnet. Vilka dojjor kommer att vidröra marken ni går på? Tips?
Samma som förra året för mig, Svarta RL-Kängor.
Citera
2014-10-26, 19:38
  #7762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossi1891
Vintern väntar runt hörnet. Vilka dojjor kommer att vidröra marken ni går på? Tips?
Ett par Chelsea boots först och främst, man börjar ju bli vuxen trots allt. Men annars åker Diemme kängorna på eller ett par Nike trainers.
Citera
2014-10-27, 02:39
  #7763
Medlem
PHI.s avatar
Kan ryktena om att adidas Stockholm och adidas Rouge kommer att gå för £205 (~2300kr) per par verkligen stämma?
Citera
2014-10-27, 10:34
  #7764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHI.
Kan ryktena om att adidas Stockholm och adidas Rouge kommer att gå för £205 (~2300kr) per par verkligen stämma?

Vågar inte uttala mig allt för bestämt men:
(FB) Casualmode & kläder (tidigare "Huliganmärken" /mod)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in