Citat:
Ursprungligen postat av
PHI.
Kommer det gå att beställa nyutgåvan av Adidas Bern från någon svensk nätbutik, nu på lördag?
Terrace! Varför man nu skulle vilja ha Bern? Har ett par Hamburgs och andra City's, Tobaccos, Trabs och Stars. Bern verkar bli den sämsta Cityn hittills dessutom.
Har börjat gå över till New Balance själv, totalt överlägsna skor! Vill aldrig mer ha ett par Adidas på fötterna, ångrar varenda par förutom typ två-tre par som är riktigt snygga. NB MLR996 EM är definitivt den bästa sko jag har ägt.