Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Var någonstans ska man köpa sin Millemiglia jacka? Billigast dvs. Vilken storlek bör man satsa på? Är M. Finns det någon affär i sthlms området som har dessa jackor som man kan prova?
Terrace, Åhlens City(?), NK eller Nitty gritty har nog hemma så du kan prova ut storlek. Billigast är antagligen på rea eller ifrån UK.
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Går det att bära den utan att få blickar, från andra? Menar att jag är ingen som kör, utan tycker den är riktigt snygg helt enkelt : )
Som med allt annat, beter du dig är det lugnt. Kombinera det med forest hills, burberry halsduk och keps och härja så får du väl stå för det.
Citat:
Ursprungligen postat av nej-tack
Var inne i Rådhuset för inte alls länge sen men kan knappast säga att jag blev imponerad. Men jag antar att det främst var på grund av att jag inte hajade vart jag skulle. Kändes som en enda röra med dam/herr och trappor osv.. Men låter onekligen som man ska ge den några försök till då!
Jo håller med, är lite oklart tills man vet men det är ett grymt varuhus enligt mig. Kolla på kartorna och ta din tid att kika runt. Annat i Uppsala som kan vara värt att kika in är ju Gants och Marc o'polos butiker samt Jaber som har Hackett och RL.