2008-11-06, 21:06
  #601
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
En våg av små-cashuals som automatiskt samtidigt dödar hela hajpen kring det hela

De som finns kvar har återgått till det ursprungliga syftet innan det blev mode.

Verka men inte synas.

Mmm, och de seriösa grabbarna tokdressar ju inte direkt. Är lite trist att se taniga östermalmbrats i en SI och tighta acnejeans.
Citera
2008-11-07, 20:52
  #602
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Mmm, och de seriösa grabbarna tokdressar ju inte direkt. Är lite trist att se taniga östermalmbrats i en SI och tighta acnejeans.

jag har då aldrig sett en Östermalm brat med SI tröja.
Citera
2008-11-07, 21:21
  #603
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GALLOWAY19
jag har då aldrig sett en Östermalm brat med SI tröja.

Kankse en jacka ?
Citera
2008-11-07, 21:53
  #604
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Kankse en jacka ?

Menade Jacka/tröja ..
Citera
2008-11-08, 02:07
  #605
Bannlyst
Fantastisk sak hände mig för någon timme sen, sjukt roligt. Sitter på tuben, så studdar det fram två små pojkar, kanske 15-16 år.

-Eyy, köru eller?
-Va?
-Äru gnaget?
-Absolut inte, jag hejar på Djurgårn

Samtidigt så ställde jag mig upp, då gick båda iväg, tråkigt.

Satt med lloyd sneakers och mörka jeans och en north face jacka, otroligt kul. Alla borde få vara med om det någon gång i livet
Citera
2008-11-08, 11:42
  #606
Medlem
rilopozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckFace.
Fantastisk sak hände mig för någon timme sen, sjukt roligt. Sitter på tuben, så studdar det fram två små pojkar, kanske 15-16 år.

-Eyy, köru eller?
-Va?
-Äru gnaget?
-Absolut inte, jag hejar på Djurgårn

Samtidigt så ställde jag mig upp, då gick båda iväg, tråkigt.

Satt med lloyd sneakers och mörka jeans och en north face jacka, otroligt kul. Alla borde få vara med om det någon gång i livet

Det där är ju bara överdrivet! Hade vart skillnad om du suttit med SI jacka eller nått.. Men North face.
Citera
2008-11-08, 13:53
  #607
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rilopoz
Det där är ju bara överdrivet! Hade vart skillnad om du suttit med SI jacka eller nått.. Men North face.

Var nog helhets intrycket med lloyd skorna tror jag.. Är väll nästan bara ''the terrace'' som säljer sånna skor i Stockholm?
Citera
2008-11-08, 14:28
  #608
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Var nog helhets intrycket med lloyd skorna tror jag.. Är väll nästan bara ''the terrace'' som säljer sånna skor i Stockholm?

nej
Citera
2008-11-09, 16:29
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckFace.
Fantastisk sak hände mig för någon timme sen, sjukt roligt. Sitter på tuben, så studdar det fram två små pojkar, kanske 15-16 år.

-Eyy, köru eller?
-Va?
-Äru gnaget?
-Absolut inte, jag hejar på Djurgårn

Samtidigt så ställde jag mig upp, då gick båda iväg, tråkigt.

Satt med lloyd sneakers och mörka jeans och en north face jacka, otroligt kul. Alla borde få vara med om det någon gång i livet

Muppar. Småkillar är så jävla korkade att det inte är sant. Skäms över dessa, å AIKs vägnar.
Citera
2008-11-09, 17:07
  #610
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Muppar. Småkillar är så jävla korkade att det inte är sant. Skäms över dessa, å AIKs vägnar.

Det intressanta är ju att det bara är småkillar som ska fram och fråga.
Citera
2008-11-09, 17:56
  #611
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Det intressanta är ju att det bara är småkillar som ska fram och fråga.

Kanske för att de riktiga grabbsen inte har tid med att åka runt och leka stilpolis.
Citera
2008-11-09, 19:35
  #612
Medlem
15th Avenues avatar
Minns när något liknande hände mig för något år sedan. Hade på mig ett par Reebok-sneakers med Djurgårdssköld på, de som typ varenda jävel har i klacken. Satt på tunnelbanan när två ungar frågade vilka jag körde för. Svarade bara lugnt att jag inte gillar våld och att jag inte "kör" alls.

Pajasar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in