Fantastisk sak hände mig för någon timme sen, sjukt roligt. Sitter på tuben, så studdar det fram två små pojkar, kanske 15-16 år.
-Eyy, köru eller?
-Va?
-Äru gnaget?
-Absolut inte, jag hejar på Djurgårn
Samtidigt så ställde jag mig upp, då gick båda iväg, tråkigt.
Satt med lloyd sneakers och mörka jeans och en north face jacka, otroligt kul. Alla borde få vara med om det någon gång i livet