2012-03-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad finns de på för fler ställen, hittar inte riktigt rätta färgkombinationen med 9.5 eller 10.

Om du har konto på ebay sa finns de alltid där. Använd sökfunktionen och klicka i rätt storlek så kommer det garanterat upp nägon.

ebay UK www.ebay.co.uk
Senast redigerad av BirminghamB6 2012-03-11 kl. 01:33.
Citera
2012-03-11, 02:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Om du har konto på ebay sa finns de alltid där. Använd sökfunktionen och klicka i rätt storlek så kommer det garanterat upp nägon.

ebay UK www.ebay.co.uk
Icke.
Sen vill man ju inte direkt köpa använda skor av privatpersoner heller

Men det är dom 2 sidorna du skrev innan där de finns då?
Citera
2012-03-11, 09:46
Medlem
Citat:
Icke.
Sen vill man ju inte direkt köpa använda skor av privatpersoner heller

Men det är dom 2 sidorna du skrev innan där de finns då?

Det finns foretag pa ebay ocksa och det ar nya skor i kartong du koper. Det ar garanterat svarare att hitta begagnade. Har de 100% nojda kunder av 3000 stycken ar det ocksa garanterat sakert. Har personligen aldrig haft nagot problem. Kan lanka dig nagra butiker till bar jag kommer hem efter fotbollen idag. Good luck.
Citera
2012-03-11, 14:31
Medlem
Citat:
Asos borde ha storlekar för fullvuxna också

"Fullvuxna" (tjockisar) kanske borde gå ner i vikt så du klarar av en löprunda och för att få plats i kläder. Inga kläder sitter snyggt om man väger över 100pannor i princip, så är det.
Citera
2012-03-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
klicka hem den bara, 95/115£ är ju inget att orda om. Tycker den blåa ser riktigt bra ut, hade själv knipit en om det inte fanns en hel drös andra saker på inköpslistan nu till våren.

Kommer nog inte införskaffa den där utan att tänka efter. Införskaffade nyss en jacka från SI vår/sommar 2012. Och precis som du säger har man redan mycket gear på önskelistan.
Citera
2012-03-11, 16:33
Medlem
Citat:
"Fullvuxna" (tjockisar) kanske borde gå ner i vikt så du klarar av en löprunda och för att få plats i kläder. Inga kläder sitter snyggt om man väger över 100pannor i princip, så är det.
Hehe nej. Så är det inte.
Citera
2012-03-11, 16:40
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:

Du måste ju vara helt körd. Trångsynt så det skriker om det dessutom.
Citera
2012-03-11, 16:47
Medlem
Citat:

Kontring. En riktig lad ska ha lite pondus och inte se ut som en sparv pa diet. Inga grabbklader sitter snyggt pa en kvinnokropp.
Citera
2012-03-11, 17:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Herregud.

XXL på asos kläderna tillåter ingen med ett bröstmått över 115cm (om man köper tröja te.x) att kunna ha dem, om du är dålig på mått så kan jag säga att 115cm får man efter några år på gym när bröstkorgen och övre ryggen växt på sig.

När det dessutom oftast finns 3XL och 4XL på de allra flesta plagg väljer de att inte ta in, det är lite dåligt ändå.

Trevligt att vara i USA där L&XL sitter jättebra, mycket bättre standarder på storlekar där.
Senast redigerad av NirvanA 2012-03-11 kl. 17:34.
Citera
2012-03-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Hehe nej. Så är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Du måste ju vara helt körd. Trångsynt så det skriker om det dessutom.

Citat:
Herregud.....

Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Kontring. En riktig lad ska ha lite pondus och inte se ut som en sparv pa diet. Inga grabbklader sitter snyggt pa en kvinnokropp.

öm punkt. Birmingham har en poäng dock, det är däremot skillnad på pondus och fläskis. Motbevisa mig med en bild annars.
Senast redigerad av Kirenstilen 2012-03-11 kl. 18:01.
Citera
2012-03-11, 22:03
Medlem
IMO: Kläderna sitter bättre om man är välbyggd och inte en spinkig räka. Sen skulle jag inte gå med på att själv bli en fettis. Men å andra sidan kan jag tycka att en genuin grabb som är något äldre kan ha en jävla klass på utstyrseln och som någon nämnde "pondus". Det krävs något speciellt (inte valfritt SI-plagg) för att ha en genuin casual-look.

Till er som är riktiga nätshoppare: Jag är på jakt efter en typ cagoule, windbreaker, stormjacka, seglarjacka. Alltså en sjysst hyffsat neutral väder-resistant jacka som gärna har luva och snedställda fickor (ej krav).
Citera
2012-03-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
IMO: Kläderna sitter bättre om man är välbyggd och inte en spinkig räka. Sen skulle jag inte gå med på att själv bli en fettis. Men å andra sidan kan jag tycka att en genuin grabb som är något äldre kan ha en jävla klass på utstyrseln och som någon nämnde "pondus". Det krävs något speciellt (inte valfritt SI-plagg) för att ha en genuin casual-look.

Dar ar vi 100% eniga. Det handlar om annat an att springa omkring med "ratt" klader. I England har varenda kotte "terrace ware" men man ser anda direkt vem som ar vem. Kroppssprak, hur man bar upp sina klader etc. Det ar oftas heller inga smavaxta killar. De sma 70/80-kilosrakorna blir ganska anonyma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in