2011-05-27, 13:39
Medlem
http://www.nittygrittystore.com/blog/ravarino-trip
Citera
2011-05-27, 23:03
Medlem
churries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
De lär väl samarbeta med Frontline också eller?

Det är nog omöjligt att göra det officiellt. Är dock ganska säker på att de flesta från FL hänger där samt köper sina respektive munderingar där.
Citera
2011-06-01, 18:07
Medlem
Någon som vet vart man kan hitta och prova reflectiv, heat reaktiv och ghost jackorna?

I sthlm helst.
Citera
2011-06-01, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
Någon som vet vart man kan hitta och prova reflectiv, heat reaktiv och ghost jackorna?

I sthlm helst.

Nitty Gritty har någon reflecitve och ghost jacka annars, NK eller Terrace.
Citera
2011-06-02, 15:33
Medlem
Någon som varit inne på The Terrace, Nk eller Nitty Gritty nyligen och vet om de har några SI eller Cp T-shirts inne??
Citera
2011-06-04, 20:01
Medlem
Aningen löst relaterat till tråden, men någon som vet när höstkollektionerna börjar presenteras? Tänker då kanske främst på märken som huserar i de övre prisklasserna med "få" exemplar där det gäller att vara relativt tidigt ute.
Citera
2011-06-07, 12:52
Medlem
Little.Geezers avatar
Någon som vet var man kan få tag på en Stone Island tröja som är svart och stickad, typ som en vanlig sweater?

Anar att den fanns i förra årets kollektion och jag har inte hittat den ännu.
Citera
2011-06-07, 19:47
Medlem
Fick hem en Reflective white label jacka idag och kan lova att jag är duktigt nöjd!

Bilder på jackan gör den inte rättvisa utan den måste upplevas i verkligheten
Citera
2011-06-08, 12:35
Medlem
Little.Geezers avatar
Finns det Aquascutum-skjortor på NK i Stockholm?

Eller var ska jag vända mig om jag söker en fysisk butik med Aquascutum?
Citera
2011-06-08, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Finns det Aquascutum-skjortor på NK i Stockholm?

Eller var ska jag vända mig om jag söker en fysisk butik med Aquascutum?

ströms säljer åtminstone aquascutum-jackor. skulle de inte ha skjortor bör de kanske kunna plocka in.

savile row har haft, med säkerhet vet jag, innan de flyttade till ny adress och började sälja kläder som man bär om man läser ekonomi...

edit: minns nu med säkerhet att jag sett aquascutum-skjortor på ströms på deras rea. visserligen kortärmade med diskreta house check-detaljer, men skjortor likväl.
Senast redigerad av MeNeFrego 2011-06-08 kl. 18:34.
Citera
2011-06-08, 18:53
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
ströms säljer åtminstone aquascutum-jackor. skulle de inte ha skjortor bör de kanske kunna plocka in.

savile row har haft, med säkerhet vet jag, innan de flyttade till ny adress och började sälja kläder som man bär om man läser ekonomi...

edit: minns nu med säkerhet att jag sett aquascutum-skjortor på ströms på deras rea. visserligen kortärmade med diskreta house check-detaljer, men skjortor likväl.

Tackar, hittade detta: http://casualwear.se/blogg/?p=165 - Dock från 2009.

Nu när du ändå nämner Savile Row så måste jag bara säga att jag blev riktigt besviken när jag gick in och tittade på deras utbud på hemsidan idag... Fan vad de har gått ner sig!
Citera
2011-06-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
Någon som varit inne på The Terrace, Nk eller Nitty Gritty nyligen och vet om de har några SI eller Cp T-shirts inne??

Terrace har T-shirts och pike... gå in på deras hemsida. Det som finns på hemsidan är det som finns i butiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in