2011-12-15, 21:43
Medlem
Little.Geezers avatar
Feeeet!

http://www.stuartslondon.com/coats-jackets-c23/coats-c24/oliver-spencer-oliver-spencer-military-tweed-jacket-osj181-p3860
Citera
2011-12-17, 19:24
Medlem
Hm, har aldrig fastnat riktigt för stone island.
Men rätta mig om jag har fel, så använder / använde huligarnerna mycket burberry? Och det är faktiskt snyggt.

Till en viss del så använder dom sig även av lacoste och puma. Vilket jag inte är lika intresserad av.
Citera
2011-12-19, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangew
Hm, har aldrig fastnat riktigt för stone island.
Men rätta mig om jag har fel, så använder / använde huligarnerna mycket burberry? Och det är faktiskt snyggt.

Till en viss del så använder dom sig även av lacoste och puma. Vilket jag inte är lika intresserad av.

Puma? Känns verkligen inte hett någonstans. Möjligtvis att man kan dra på sig ett par sneakers, men aldrig sett Puma som casual, tror fan ingen annan gör det heller...
Citera
2011-12-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Puma? Känns verkligen inte hett någonstans. Möjligtvis att man kan dra på sig ett par sneakers, men aldrig sett Puma som casual, tror fan ingen annan gör det heller...

Nej, menade inte att det är inne just nu..
Men kanske för 5-10 år sedan? Eller kanske till och med längre tillbaks. Men som sagt, bara vad jag hört!
Citera
2011-12-19, 18:49
Medlem
Ghost ventile finns på www.terrace.se nu! Nån mer än jag som tidigare tänkt på detta konstverk?
Citera
2011-12-21, 15:29
Medlem
EcstasyRisings avatar
Min patch gick just sönder...känns jävligt retard, någon som varit med om det förut? Kan man köpa en ny någonstans?
Citera
2011-12-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ghost ventile finns på www.terrace.se nu! Nån mer än jag som tidigare tänkt på detta konstverk?

clean design, absolut, men jag tänker en vit jacka...det enda plagget som lär vara svårare att hålla rent är väl ett par vita kalsonger
Citera
2011-12-22, 10:32
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Min patch gick just sönder...känns jävligt retard, någon som varit med om det förut? Kan man köpa en ny någonstans?

Antar att du menar SI patchen. Jag har sett några på Ebay, tror säljaren kom från Norge, vilket känns lite mer äkta. Dock vet jag inte om den finns kvar längre, var ett tag sedan jag såg det!
Citera
2011-12-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising

Ja, du är nog inte den första som är med om det. Brukar finnas ute på Tradera och blocket då och då. Annars har jag för mig att diverse återförsäljare (typ NK) har haft patchar.
Citera
2011-12-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
clean design, absolut, men jag tänker en vit jacka...det enda plagget som lär vara svårare att hålla rent är väl ett par vita kalsonger

Själv tycker jag inte vita jackor är jättesnyggt, men den där vill jag ha bara för att den är så speciell.
Citera
2011-12-23, 09:58
Medlem
EcstasyRisings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Antar att du menar SI patchen. Jag har sett några på Ebay, tror säljaren kom från Norge, vilket känns lite mer äkta. Dock vet jag inte om den finns kvar längre, var ett tag sedan jag såg det!

Citat:
Ja, du är nog inte den första som är med om det. Brukar finnas ute på Tradera och blocket då och då. Annars har jag för mig att diverse återförsäljare (typ NK) har haft patchar.

Danke. Får testa NK då och sedan se om man lyckas få hem en riktig från internet.
Citera
2011-12-25, 16:40
Medlem
Kom igen nu, svarta Samba el svart Rom visst fan e Rom snyggare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in