Någon som vet ifall http://www.80scasualclassics.co.uk är något att hänga i granen? Tänkte om leveransen är snabb och så. Är jävligt svag för fila
De skickar med RoyalMail Express Airmail, tar 3-4 arbetsdagar, väldigt smidiga att ha o göra med..
Av kanske 6 beställningar från sidan har bara 1 strulat då de glömde skicka med en jacka, men de bad om ursäkt och skickade den direkt när jag mailade dem.
De skickar med RoyalMail Express Airmail, tar 3-4 arbetsdagar, väldigt smidiga att ha o göra med..
Av kanske 6 beställningar från sidan har bara 1 strulat då de glömde skicka med en jacka, men de bad om ursäkt och skickade den direkt när jag mailade dem.
Båda för 699:- och kan tala om att de är ruskigt sköna och verkar tåla en hel del regn.
Just nu tittar jag på två olika par NB-sneakers, så om nån har tips och råd om modell vore det trevligt. Är ute efter ett par med ganska slimmad och smidig sula. Har hittills kollat mest på dessa:
Båda för 699:- och kan tala om att de är ruskigt sköna och verkar tåla en hel del regn.
Just nu tittar jag på två olika par NB-sneakers, så om nån har tips och råd om modell vore det trevligt. Är ute efter ett par med ganska slimmad och smidig sula. Har hittills kollat mest på dessa:
Tänkte på k-Way jackan där..lite sugen på en sådan faktiskt. Hur skulle du säga att dom är i storlekarna? Med tanke på att det står på beskrivningen att den är "ganska generös". Har normalt M-L i vanliga jackor så skulle du säga att en L(finns ej medium kvar) skulle passa utan att sitta som ett tält? Vad har du för storlek?
Fin rea på trainers så gott som överallt. Beslutsångest som vanligt men ett par adidas ska jag ha. Tänkte ta helgen till att fundera lite. Baltic Cup, Gazelle, Munchen och Lin Derby har jag tittat närmare på. Får uppdatera när inköp kommer.
Gjorde dessutom ett ruskigt gediget inköp häromdagen. Var ute och tittade i lite olika butiker utan att egentligen söka något men så såg jag ett par fina shorts från Helly Hansen. Fräscha shorts som kanske egentligen kategoriseras under "preppy" men passar som bäst med en piké skulle jag säga. 499 spänn på Stadium.