Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Det har sagts förr, och kommer antagligen sägas igen. Det är inte vad du har på dig, utan hur du bär det. Går du runt med vita trainers, SI jacka och keps och försöker se livsfarlig ut kan det hända att någon frågar vad du håller på med. Beter du dig som folk (och tar av patchen, för du köper väl inte jackan enkom för den?) är det inga problem.
Tycker fö. inte att jackan du länkade var något speciellt, svart jacka, okej. Mössan var ju bara märkesrunk, CP har en likadan modell som är i merino ull, antagligen lite mer prisvärd.
Jag ser förövrigt ganska ofarlig ut (tönt typ

). Men jag kommer ha SI jacka, jeans, och vita adidas (använder alltid vita/svarta, nike,adidas,rebook) Converse på sommarn dock. Och jag kommer ju inte direkt gå runt och skylta med min jacka.
Skulle kunna tänka mig att ta av patchen ja, köper inte jackan bara för att det är en stoneisland. Dock vet jag ej om jag kommer göra det, känns ju löjligt att köpa ett plagg och sen ta av patchen, skulle ju inte gjort det med något annat plagg jag köpte :S, men men kan nog hända att jag tar av det vid vissa tillfällen (kvällar,helger och när det är fotbollsmatch).
Tycker inte heller jackan är något SUPER speciellt. Men jag vill ha det så, köper jag en annan jacka med för mycket "saker" på så kommer jag lätt ångra mig efter någon månad när jag ser någon annan jacka jag hellre vill ha. beslutsångest...
Okii vart kan jag hitta en sådan mössa då? Tänkte ta SI mössan pga att jag beställer den på samma gång.