2009-10-14, 17:18
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DCorrect
Har gett upp jakten på Barbourjackan, nu söker jag tips här...

Krav:
Luva ( )

Ingen SI eller CP av diverse skäl. Gärna av Barbour eller dylikt märke, har dock inte hittat någon passande själv. Seså, fram med tipsen!

Tack på förhand, / DC

Nu är jag inte helt up to date med Barbour men jag vet att de förut sålde lösa luvor som gick att fästa på många av deras jackor. Det kan vara värt att undersöka om du hittar en schysst jacka från dem som saknar luva.
Citera
2009-10-14, 17:43
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Nu är jag inte helt up to date med Barbour men jag vet att de förut sålde lösa luvor som gick att fästa på många av deras jackor. Det kan vara värt att undersöka om du hittar en schysst jacka från dem som saknar luva.

http://www.dobbies.co.uk/acatalog/Barbour-Hoods.html
En snabb google senare så hittar man att det iaf finns att köpa hoods.. ska kika vidare!
Senast redigerad av Rieker 2009-10-14 kl. 17:47.
Citera
2009-10-14, 18:31
Medlem
Bäver_s avatar
Varför är Hackett huliganklassat för?
Är det många huliganer som använder det?
Citera
2009-10-14, 19:27
Medlem
Köpte min första stone island idag! riktigt gött
Citera
2009-10-14, 19:37
Medlem
Teliatomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Gå och fråga en hulligan istället...
Citera
2009-10-14, 20:00
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:

Halva KGB beståendes av mörkhyade gick med Hackett tröjor sist jag såg dem, så tyvärr ja..

I England är Hackett mer ett märke som vilken engelsman som helst får använda, och de gör sjukt snygga plagg
Senast redigerad av Paperkorg 2009-10-14 kl. 20:02.
Citera
2009-10-15, 17:21
Medlem
Citat:

För att i Sverige är folk efter. Hackett användes mycket av engelsmän under EM 2000 (dom hade tryckt upp en piké med engelska flaggan på ryggen) och då passar det att vara populärt i Svberige sisådär 7-8 år efter. 2009 vet jag inte, men förr året hade ALLA Hackett. Sedan om dom var huliganer eller inte är en annan femma.

Hackett är för övrigt ett märke som varit svårt att få tag i i Sverige tycker jag. Hur ser det ut, många återförsäljare i Sverige? Kan bara tänka på NK i Sthlm.
Citera
2009-10-15, 17:24
Medlem
eLItistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likmaskerad
Har någon erfarenhet av Brown Bag Clothing? Schyssta priser på en hel del användbara grejer, men går det att lita på?
http://www.bbclothing.co.uk/

Jag beställde från dom, får varorna inom en vecka.
Citera
2009-10-15, 17:30
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
För att i Sverige är folk efter. Hackett användes mycket av engelsmän under EM 2000 (dom hade tryckt upp en piké med engelska flaggan på ryggen) och då passar det att vara populärt i Svberige sisådär 7-8 år efter. 2009 vet jag inte, men förr året hade ALLA Hackett. Sedan om dom var huliganer eller inte är en annan femma.

Hackett är för övrigt ett märke som varit svårt att få tag i i Sverige tycker jag. Hur ser det ut, många återförsäljare i Sverige? Kan bara tänka på NK i Sthlm.

Savilerow.
Citera
2009-10-15, 19:39
Medlem
Citat:

Det är inga problem att få tag på Hackett i Sverige. Inte ens i skithålor som Örebro och Norrköping.
Citera
2009-10-15, 19:55
Medlem
carlss avatar
Citat:

NK Göteborg.

Fast dom har ingen egen Hackettbutik utan det är en liten del av en större.
Citera
2009-10-15, 21:51
Medlem
Citat:

Agassi (Stinsen i Häggvik.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in