2009-11-19, 19:22
  #1777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Har en vit Henri Lloyd vår/höst-jacka års-modell 2009 storlek M. Köptes för 2000:-
Ser ut som ny, knappt använd.

Tänkte göra mig av med den, då det var ett fel-köp (alla gånger).

(Inget försök till att sälja jackan på flashback)

Vad kan man få för en begangnad HL jacka?

Tack på förhand
/1C0NS

Jag fick 1200kr för min på Tradera. Kan väl tillägga att den var i nyskick.
Citera
2009-11-19, 23:39
  #1778
Medlem
Mellan 1000-1200 skulle jag tippa på. En polare säljer en marinblå Henri lloyd jacka för 800 kr just nu, den borde bli såld rätt snabbt eller vad tror ni?
Mer eller mindre nyskick på den.
Citera
2009-11-20, 13:23
  #1779
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
Jag fick 1200kr för min på Tradera. Kan väl tillägga att den var i nyskick.

Hm okey, själv har jag bara en liten spricka i högra armdelen. Syns inte, känns bara om man känner efter noga.

Tack iaf !
Citera
2009-11-20, 15:57
  #1780
Medlem
Teliatomtens avatar
Förstår att man inte vill ha kvar Henri Lloys jackan med Henri Lloyd i nacken...alla WB huliganer springer runt i dem, jag skulle gladeligen köpa den om det inte stod med reflex i nacken.
Citera
2009-11-21, 03:28
  #1781
Medlem
är ni 15år eller? om en herre i 20-30 års åldern har en sådan lloyd på sej så är det nog inte många friska människor som bryr sej om någon WB huligan-stil.
Citera
2009-11-22, 03:38
  #1782
Medlem
Worezs avatar
Behöver en ny varm vintermössa:
* Måste klara minst -10 minus
* Prisklass 200-400 kronor
* Casualmärke

Förslag?
Citera
2009-11-22, 04:14
  #1783
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Behöver en ny varm vintermössa:
* Måste klara minst -10 minus
* Prisklass 200-400 kronor
* Casualmärke

Förslag?

menar du aquascutum, stoneisland, cpcompany och prada så går dessa inte för 400. menar du ben sherman och fred perry, kanske. möjligtvis.
Citera
2009-11-22, 13:59
  #1784
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
menar du aquascutum, stoneisland, cpcompany och prada så går dessa inte för 400. menar du ben sherman och fred perry, kanske. möjligtvis.
Dumt att skriva casualmärke eftersom det finns lite skilda definitioner av det.

Här är en mössa jag hittat som jag tror är tillräckligt varm:
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=2873

tycks?
Citera
2009-11-22, 15:15
  #1785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Behöver en ny varm vintermössa:
* Måste klara minst -10 minus
* Prisklass 200-400 kronor
* Casualmärke

Förslag?

Denna finns för 300:- på NK i Sthlm. Har en själv i mörkblått. Rekommenderas.

http://www.stayhard.se/ProdImages/c440040e-ee45-4154-9d5e-de5bf47aec4c.jpg
Citera
2009-11-22, 20:53
  #1786
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Denna finns för 300:- på NK i Sthlm. Har en själv i mörkblått. Rekommenderas.

http://www.stayhard.se/ProdImages/c440040e-ee45-4154-9d5e-de5bf47aec4c.jpg
Provade den på Henri Lloyds butik i Centrala Göteborg. Skön, men passade inte riktigt i den.
Citera
2009-11-23, 02:08
  #1787
Medlem
Ork`s avatar
Garbstore

Vad sager ni om denna jackan till varen?
Har ingen erfarenhet av market, hur ar kvallen?

http://www.garbstore.com/product/?brandID=1&categoryID=43&brandInfo=false&productID =1505&imgVarID=1755

Personligen tycker jag det ar ngt av det snyggaste jag sett pa lange!

Ciao
Citera
2009-11-23, 12:24
  #1788
Medlem
Söker en Ben Sherman keps.
så här ser den ut :
http://img18.imageshack.us/img18/8866/benshermanj.jpg

vill gärna hitta en svensk sida, och ja! jag har googlat,
finns det annars nån butik som kan tänkas sälja en sån här eller en snarlik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in