2007-09-15, 16:09
Medlem
Flamenco ska man satsa på om man vill hypnotisera kvinnorna. En av dom största som funnits är Manitas de Plata och den killen kunde och fick omkull varje kvinna han ville ha.

Kolla bara på Brigette Bardots kroppspråk

http://www.youtube.com/watch?v=-Zx0T...elated&search=
Citera
2007-09-15, 16:18
Medlem
503s avatar
Spelar själv gitarr och har aldrig någonsin hört någon säga det.
Har faktiskt aldrig ens hört talas om att någon annan skulle ha hört det heller, bortsett från min farfar, det var tydligen poppis bland tjejerna på hans tid.
Citera
2007-09-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Spelar själv gitarr och har aldrig någonsin hört någon säga det.
Har faktiskt aldrig ens hört talas om att någon annan skulle ha hört det heller, bortsett från min farfar, det var tydligen poppis bland tjejerna på hans tid.

Hehe.. Allt från den tiden kommer ju tillbaks.. Så varför inte tjejer som blir kåta av gitarrer?? Sedan så beror ju faktist utseendet lite också.. En ful kille tänker sig inte tjejerna brevid sig i sängen
Citera
2007-09-15, 17:05
Medlem
Proformances avatar
Gitarr är ju helt enkelt en magnet när det kommer till tjejer. Bara att dra någon lätt smörlåt bestående av 4-5 ackord i hela låten(om ens det) och lite sång så smälter dom. sen när man kör något som e avancerat så tycker dom det e skit.
Citera
2007-09-15, 17:21
Medlem
Herr Lindholms avatar
Någon som tror att dom där tjusiga elgitarrerna som finns till PS3 (och snart nu en hel rockorkester med tillbehör) kommer att ta udden av gitarrhjältarna?
Citera
2007-09-15, 17:28
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Någon som tror att dom där tjusiga elgitarrerna som finns till PS3 (och snart nu en hel rockorkester med tillbehör) kommer att ta udden av gitarrhjältarna?

precis som fotbollspel tagit udden av idrottsmän menar du ?
Citera
2007-09-15, 17:34
Medlem
filofaxs avatar
Personligen har jag lite svårt för killar och deras musikutövande. De jag hittills har stött på har varit så extremt självupptagna och tagit sig själva på så stort allvar att jag har skruvat lite obekvämt på mig i stolen när de drar igång.. Oavsett instrument. Men en gitarr brukar ju ibland dyka upp på fester.. oftare än ett piano i alla fall.

Själv skulle jag ligga med trummisen i bandet. Det är hett
Citera
2007-09-15, 17:39
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Mjo...Och det här med att kunna spela gitarr är väl inte mycket dom flesta tjejer förstår sig på vidare bra :P
Verkar vara så att en kille som spelar en låt med 3 ackord men sjunger lite till det kan "spela" bättre än en kille som kan riva av ett ansiktssmältande solo i tjejers ögon

Två polare spelare gitarr, men bara en av dom kan lira ordentliga solon a la AC/DC. Den andre kör bara låtar som "Cecilia Lind", "House of the rising sun" och "The rose".

Vi grabbar gillar den förstnämnda, men tjejerna dras som brunstiga ston till den sistnämnda. Helsjukt.
Citera
2007-09-15, 17:39
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
när jag klar så säger hon "ooohh vad bra du är!!!! " på fullaste allvar
Att smickra en mans ego är ett väldigt effektivt sätt för att få honom dit man vill.
Har jag hört..

(Fast du verkade ju rätt villig ändå, om jag uppfattade situationen korrekt. Men vad fanns det för alternativ för henne? "Jadu. Det där var du ju ingen stjärna på. Ska vi mysa lite?" )
Citera
2007-09-15, 17:44
Medlem
lycklig_mans avatar
Jag brukar dra av ett solo med skinbanjon ibland men det är inte så uppskattat bland tjejerna. Däremot de lite mer feminina killarna brukar rikta sina sugna blickar mot mig
Citera
2007-09-15, 17:48
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
precis som fotbollspel tagit udden av idrottsmän menar du ?
Bra poäng, men det är ju svårare att spela fotboll inomhus än PS3...
Citera
2007-09-15, 17:50
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Själv skulle jag ligga med trummisen i bandet. Det är hett
Bra att någon gör det. Trummis är ju annars den mest otacksamma positionen i en musikorkester när det kommer till sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in