• 3
  • 4
2013-08-06, 21:05
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapmode
Va r det ni pratar om?
Av ngon anledning verkar det som att Hawks tog bort sitt FB meddelande..

Dom hade skrivit ett lngt inlgg om en Rickard, som tidigare blivit dmd 2 gnger fr vldtkt och sexuellt utnyttjande. Han hade ljugit sin vg in i Hawks och dom hade nu avsljat honom, dom hngde sedan ut honom och gav besked om att han var utesluten ur klubben.
Citera
2013-08-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Av ngon anledning verkar det som att Hawks tog bort sitt FB meddelande..

Dom hade skrivit ett lngt inlgg om en Rickard, som tidigare blivit dmd 2 gnger fr vldtkt och sexuellt utnyttjande. Han hade ljugit sin vg in i Hawks och dom hade nu avsljat honom, dom hngde sedan ut honom och gav besked om att han var utesluten ur klubben.
Ja i s fall var det kanske ingen stre bedrift....Att dom inte kolla folk ordentligare sger en del om dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Vilka pratar du om nu? Fotbollshawks eller MChawks?

Jag vet inte vad det skulle spela fr roll? Dom blev utan anledning btfllda av ngra som var betydligt ldre n de sjlva. Det sger allt. Pinsamt! Ta bort 1% mrket om man inte kan st upp fr det
Citera
2013-08-07, 16:26
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Ja i s fall var det kanske ingen stre bedrift....Att dom inte kolla folk ordentligare sger en del om dom.
Kolla folk ordentligt? S fort dom fick reda p det blev han utesluten. Du tycker inte det r nog?
Citera
2013-08-07, 17:22
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Kolla folk ordentligt? S fort dom fick reda p det blev han utesluten. Du tycker inte det r nog?

Tnkte precis sga samma sak.
Citera
2013-08-07, 21:17
Medlem
Citat:
Jag menade innan han fick vara med i gemenskapen. Att de uteslutit en person r vl inte en helt otrolig bedrift....men fr det hissar ni dom till skyarna. Hade de varit riktiga 1% hade de vl misshandlat och btfllt honom eller liknande.

Jag vet inte vad det skulle spela fr roll? Dom blev utan anledning btfllda av ngra som var betydligt ldre n de sjlva. Det sger allt. Pinsamt! Ta bort 1% mrket om man inte kan st upp fr det[/quote]

Menade naturligtvis betydligt yngre n de sjlva och ingenting annat!

Tnk er att ngra killar i 23-26 rs lder kliver rakt in och btfller dom p vad de tjnade p den svartklubben och de gjorde ingenting. Plocka bort 1% mrket!
Citera
2013-08-07, 21:21
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Jag menade innan han fick vara med i gemenskapen. Att de uteslutit en person r vl inte en helt otrolig bedrift....men fr det hissar ni dom till skyarna. Hade de varit riktiga 1% hade de vl misshandlat och btfllt honom eller liknande.

Jag vet inte vad det skulle spela fr roll? Dom blev utan anledning btfllda av ngra som var betydligt ldre n de sjlva. Det sger allt. Pinsamt! Ta bort 1% mrket om man inte kan st upp fr det

Menade naturligtvis betydligt yngre n de sjlva och ingenting annat!

Tnk er att ngra killar i 23-26 rs lder kliver rakt in och btfller dom p vad de tjnade p den svartklubben och de gjorde ingenting. Plocka bort 1% mrket![/quote]
Nu r du ute och cyklar,det var Hawks IF dom botade....och dom hade inget med Hawks MC att gra,och bar absolut inga 1% mrken.
Citera
2013-08-08, 13:09
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Jag hissar dom inte till skyarna men jag respekterar dom fr deras beslut. Men eftersom du tycket ALLT ska lsas med vld bara fr att man r 1%are s hade det varit bttre om dom kanske knivhuggit honom? Eller varfr inte misshandla honom till oigenknnlighet? Pajas.
Citera
2017-04-01, 18:28
Medlem
har en i familjen som r hawks are. fan vad jag hade rolig barndom hos dom lirarna ute i kken, fan vad kul det va, genersare gubbar damer det fick man fanimej leta efter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in