2011-02-05, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Jrnbrotts mc hade rd-vita ryggmrken och va helt vilda. Dom hade skitit i Dirty drgels om dom bett dom byta frg. Tyvrr s brnde ju dom andra klubbarna till slut jrnbrotts lokaler. Absolut dom tuffaste grabbarna p den tiden.
S det r sant vad man hrt att HA Skne "tog ver" Gamlestadens MC?
Citera
2011-04-20, 00:07
Medlem
Lucylois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukensson
I serien Upp till kamp som gr p Svt s i en scen s anfaller Hawks kommunister som frskansat sig i samma hus som hagabadet ligger i. Tror det hette Hagahuset eller nt snt 1972. r det nn verklig hndelse?

Oh nu svarar jag sent sent. delvis r det en verklig hndelse. Min far r gammal Hawks medlem och r faktiskt med i serien dr med sin Hawks vst, som en kul grej. Vet dock inte om det var just Hawks som anfll kommunisterna, men tydligen knde far min en del folk som hade varit med p det dr. S ngon samhrighet borde det ha haft.

Ngon annan som har ngot intressant att bertta om Hawks frr i tiden? Fr inte veta alltfr mycket av min far som sger att "en dag fr du veta, men inte nu". Gr ju en bara mer nyfiken...
Citera
2013-08-04, 00:17
Medlem
bluetramps avatar
Hr har ngon verkligen gjort bort sig... Heders Hawks !

https://sv-se.facebook.com/pages/Haw...59979727384770
Citera
2013-08-04, 22:33
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Hr har ngon verkligen gjort bort sig... Heders Hawks !

https://sv-se.facebook.com/pages/Haw...59979727384770
Lste det dr ocks! Extremt bra gjort av Hawks.. jag saluterar!
Citera
2013-08-04, 23:32
Medlem
Hawks...mellanlsdrickare och stundtals lite tjack. Roliga gubbar men s lngt ifrn organiserad brottslighet det gr att komma. r bara rlig. De r inte farliga som mc ska vara heller. De blev phoppade i sin lokal p ngpannegatan av Store Willy och ngra andra frn BSk fr mnga r sedan och klarade inte av att gra ngot sjlva.
Citera
2013-08-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hawks...mellanlsdrickare och stundtals lite tjack. Roliga gubbar men s lngt ifrn organiserad brottslighet det gr att komma. r bara rlig. De r inte farliga som mc ska vara heller. De blev phoppade i sin lokal p ngpannegatan av Store Willy och ngra andra frn BSk fr mnga r sedan och klarade inte av att gra ngot sjlva.

Du fr lra dig att skilja p Hawks MC Torslanda och Hawks IF ngpannegatan(finns de fortfarande kvar dr?)
Citera
2013-08-05, 10:53
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Du fr gra skillnad p Hawks IF och Hawks Mc.....Det fanns inte en enda biker dr nr Willy och dom andra var dr,var bara vanliga svenssons dr fr att kpa pilsner.
Citera
2013-08-05, 16:29
Medlem
Att fok vgar g p dom och btflla dom utan anledning sger tyvrr en del. Tur att HA MALMOE ratade dom
Citera
2013-08-05, 16:41
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Att fok vgar g p dom och btflla dom utan anledning sger tyvrr en del. Tur att HA MALMOE ratade dom
Vilka pratar du om nu? Fotbollshawks eller MChawks?
Citera
2013-08-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Vilka pratar du om nu? Fotbollshawks eller MChawks?

HawksMC
Citera
2013-08-06, 19:53
Medlem
snapmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Lste det dr ocks! Extremt bra gjort av Hawks.. jag saluterar!
Va r det ni pratar om?
Citera
2013-08-06, 19:59
Medlem
LisboaCaralhos avatar
En f.d polare va med dr sa han, han e d nu s tnkte frga. Har glmt hans efternamn dock jesper hette han, flyttade ifrn gbg till hssleholm fr minst 5-6 rs sedan. skn snubbe med mnga gaddningar. mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in