Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-11, 22:49
Medlem
Rossgellers avatar
mkay

Hoppas verkligen att Tank tar Kimbo, men tvivlar på det.
Kimbo har kört stenhård träning med bland annat Bas rutten och har en fysik som Tank inte kommer i närheten av. Däremot så slår nog Tank hårdare, men frågan är hur länge orkar han?
Jag tror tyvärr att Kimbo vinner i 2:a rond på G&P.
Citera
2007-10-11, 22:51
Medlem
Rossgellers avatar
När går matchen?

Matchen går ju imorgon 12 okt. Någon av er som vet när (svensk tid)?
Hinner den komma ut som torrent imorgon, eller kommer den på lördag tro?
Citera
2007-10-11, 23:10
Medlem
Daevass avatar
matchen går inte imorgon, den blev inställd, men Palace ska nog ha den ist. den 17/10.
Citera
2007-10-11, 23:13
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Var kan man få tag på mindre galor som Cage Rage? UFC hamnar ju på alla trackers rätt fort, men KOTC, Cage Rage etc. har jag nog aldrig sett där.
Finns en tracker för bara MMA, PMa så får du namnet på den, kräver invites dock.

Förhoppningsvis blir matchen en sluggerfest, men är mardrömsscenario är ju att Tank tar ner matchen (Tank är inte så dålig på marken, precis som TS säger) sen har Bass lärt Kimbo en guard som Tank kommer sitta i hela matchen och sen vinner Tank på decision.
Citera
2007-10-11, 23:15
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
matchen går inte imorgon, den blev inställd, men Palace ska nog ha den ist. den 17/10.

Hmm kommer den bli av öht?

Är chansen större att Deicide kommer hit och spelar?
Citera
2007-10-11, 23:22
Medlem
Necrobutchers avatar
Tanks kondition är ju helt bedrövlig. Likaså hans "teknik". Men om han får in en bra smäll under matchens första 15 sekunder, så finns det en chans.
Citera
2007-10-12, 00:56
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Tanks kondition är ju helt bedrövlig. Likaså hans "teknik". Men om han får in en bra smäll under matchens första 15 sekunder, så finns det en chans.
Jag skulle nog inte tro att Kimbos kondis är något att hurra över heller.
Citera
2007-10-17, 13:09
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Idag är det den 17 oktober. Är det uppskjutet igen? Eller är det så att det inte blir av i modern tid alls?
Citera
2007-10-17, 13:32
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Idag är det den 17 oktober. Är det uppskjutet igen? Eller är det så att det inte blir av i modern tid alls?

Det blev inställt.
Citera
2007-10-17, 21:56
Medlem
HATs avatar
Först trodde jag nog att Tank skulle ta hem det pga hans extra erfarenhet om de skulle fightas, men sedan kollade jag på Kimbo vs Mercer och där såg Kimbo bättre ut än jag trodde. Det ska bli grymt kul att se Abbott vs Slice om det nu blir av någon gång. Kimbos kondition borde vara bättre än Abbotts men jag har visserligen inte sett ett skit med Abbott sedan UFC 16-20 någonstans.

Jag chansar på Kimbo Slice i slutet av första ronden.
Citera
2007-11-27, 22:40
Medlem
Hur blir det? kommer det någonsin bli av?
Citera
2007-11-27, 23:33
Bannlyst
Ersattes matchen av den där skräpmatchen, den som såg obehagligt uppgjord ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in