2007-09-15, 07:29
Medlem
sikkinikks avatar
Finns det nån svensk kanal som visar dessa galor live eller är det till att ladda ner i efterhand som gäller?
Citera
2007-09-15, 07:47
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeboy
Kimbo har ju kört mma med Bas Rutten och tror han kommer att ta ner fighten på backen tyvärr. Kimbo vinner på ground&pound eller nått simpelt lås. Kan ju hoppas att Kimbo vågar stå kvar och veva mot Tank. På frågan om vem som är starkast så är svaret Tank Abbot..finns ju en video när han bänkar 270kg eller nått.

Vem vann mellan Kimbo och Rutten då?
Citera
2007-09-15, 07:59
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Vem vann mellan Kimbo och Rutten då?

Dom har väl bara tränat ihop http://www.youtube.com/watch?v=o0EcCef1aHQ Eller har jag missat en go match?
Citera
2007-09-15, 08:01
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Dom har väl bara tränat ihop http://www.youtube.com/watch?v=o0EcCef1aHQ Eller har jag missat en go match?

Ja så kan det vara, jag uppfattade det som att de hade gått en match.
Citera
2007-09-15, 19:24
Medlem
Smaskenss avatar
Tank är en stark brottare. Han väljer själv var han vill ha den här fighten. Stående eller på marken.

Tank har blivit hånad för den uthållighet (1 minut) han visade i sin match mot Gary Turner i Cage Rage. Välförtjänt naturligtvis, men fokusera på matchens första 60 sekunder och fundera på om en vanlig gatslusk som Kimbo skulle kunna motstå det bombardemang som Tank avlossar mot Turner.
Citera
2007-09-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ja så kan det vara, jag uppfattade det som att de hade gått en match.

De skulle ju gå en match men Kimo skadade sig precis innan så Rutten fick sparka ner nån stor indian istället
Citera
2007-09-16, 16:41
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smalltimemike
De skulle ju gå en match men Kimo skadade sig precis innan så Rutten fick sparka ner nån stor indian istället

Kimo och Kimbo är två olika personer
Citera
2007-09-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Kimo och Kimbo är två olika personer
Oj lol, är helt ute och cyklar. Tänkte automatiskt på den tilltänkta fighten mellan Rutten och Kimo Leopoldo
Citera
2007-09-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskens
Tank är en stark brottare. Han väljer själv var han vill ha den här fighten. Stående eller på marken.

Tank har blivit hånad för den uthållighet (1 minut) han visade i sin match mot Gary Turner i Cage Rage. Välförtjänt naturligtvis, men fokusera på matchens första 60 sekunder och fundera på om en vanlig gatslusk som Kimbo skulle kunna motstå det bombardemang som Tank avlossar mot Turner.
Var kan man få tag på mindre galor som Cage Rage? UFC hamnar ju på alla trackers rätt fort, men KOTC, Cage Rage etc. har jag nog aldrig sett där.
Citera
2007-10-02, 22:13
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Nå, när blir matchen? Om den blir? 29 september blev den väl inte? Är det 12 oktober som gäller?
Citera
2007-10-02, 23:22
Bannlyst
Citat:
Nå, när blir matchen? Om den blir? 29 september blev den väl inte? Är det 12 oktober som gäller?

Jepp, om dom inte fuckar runt, yet again.
Citera
2007-10-11, 22:37
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Smäller det imorgon? Vilken tid? Var och när kan jag se det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in