2007-10-19, 21:48
Medlem
förut då jag var ute med hunden och hade tråkigt så tog jag och smakade en bit flugsvamp, 3 gram kanske, men kände inte av nånting får ta en liten störe bit sen =)
Citera
2007-10-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
jag har hittat nårra flugsvampar nu. En röd och MASSA bruna....tänkte göra det här mycel/möggelgrejset när man torkar svampen och lägger den i vattnet.

Skriv hur det går sen när projektet är igång, det behövs, du kan rädda många liv :P
Citera
2007-10-19, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
Skriv hur det går sen när projektet är igång, det behövs, du kan rädda många liv :P
jasså? hur då?
Citera
2007-10-20, 11:54
Bannlyst
idag nr jag vakna låg de en halv-död mygga bredvid. Den hade tydligen lapat i sig lite flugsvamp under natten
Citera
2007-10-20, 12:47
Bannlyst
Woooooooooo

Nu har svampen torkat i ugnen (öppen lucka) nu ska jag smaaka. Hatten var stor innan men nu har den krympt

Bild http://img134.imageshack.us/my.php?image=312xb0.jpg
Citera
2007-10-20, 23:41
Medlem
alltså, har jag fått det här med flugsvamp helt om bakfoten lr är det inte så att man kan dö av att käka det? låter inte bra det där med leverkänningar en vecka efter tripp...kanske det finns smartare saker att trippa på?
Citera
2007-10-21, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zege
alltså, har jag fått det här med flugsvamp helt om bakfoten lr är det inte så att man kan dö av att käka det? låter inte bra det där med leverkänningar en vecka efter tripp...kanske det finns smartare saker att trippa på?
bah, finns farligare.
Citera
2007-10-21, 02:32
Medlem
Citat:
Nu har svampen torkat i ugnen (öppen lucka) nu ska jag smaaka. Hatten var stor innan men nu har den krympt

Bild http://img134.imageshack.us/my.php?image=312xb0.jpg

Tror inte du kan köra odla-mögel-grejen om du torkat den i ugnen.
Citera
2007-10-21, 02:38
Medlem
Citat:
jasså? hur då?

Kanske genom att avskräcka folk?

Det finns just nu väldigt lite info om det här som är lätt att komma åt, därför är det jävligt bra om alla som håller på med det här ger ut så mycket information som möjligt. Desto bättre koll folk har på vad det håller på med, desto mindre risk för att det skadar sig... så tänkte jag..
Citera
2007-10-21, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
Tror inte du kan köra odla-mögel-grejen om du torkat den i ugnen.
nej jag tog av en bit som "hand torkar"
Citera
2007-10-22, 09:10
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zege
har för mig att den dödliga dosen ligger på runt 60-70 hattar när det gäller röd flygsvamp så om du tillreder 3-4 hattar så ar det nog ingen större fara. titta på mig. jag har överlevt ett par flugresor iår. men nu blir det troligtvis inga fler på ett tag. ev att jag ska tillreda/torka och förvara 6-8 st och ha till nyår när raketerna skjuts upp
Citera
2007-10-22, 10:14
Medlem
Hur kan dem ha gjort för säg sisådär 2008 år sen när dem ville knarka flugsvamp?.

Har aldrig prövat knarkotika men såg en kvasidokurulle där Amanitan påstods kunna vara den heliga gralen pga hur den kan se ut då tänkte jag att dem kanske hadde den som bägare och hällde i vatten och drack, några mer förslag på hur man kan gå tillväga?, mala ner och göra den till olja, hur gör man det?.

www.gnosticmedia.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in