• 4
  • 5
2007-09-15, 16:27
Medlem
k0nungs avatar
i princip alla mina kompisar r "bajskompisar". ven jag tillhr den kategorin
Citera
2007-09-15, 16:56
Medlem
Tagens avatar
Har en s jvla sunkig bekant, han brukade olla enkronor och femmor fr att sedan slnga p marken framfr skolcafet och s kom ngon stackars sate och plockade upp pengarna och kpte godis
Citera
2007-09-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spahzer
Kom och tnka p en sak! Denna "bajskompis" vi pratar om. Mina bajskompisar (som r extremare n mig) pissar alltid p aggregatet i bastun p offentliga stllen nr de r fulla.

Har ni knt lukten? Det r ntt av det ckligaste som finns!

Det har jag gjort flera gnger och jag kan intyga att det luktar s in i helvete mycket, starkt och ckligt....

Jag r bajskompisen, jag och min bajskusin sket p en tegelmur p min gammla skola, min kusin tog upp bajset och skrev "BAJS" genom att smeta bajset p 2 fnster. Sen i veckan nr skolan brjat str en lrare och tvttar och skrapar av det med bara hnder och naglar, vi frgar honom hur han kan pilla i bajs utan handskar. Lraren svarar: "det r inte riktigt bajs, det blir ljust nr det kommer vatten p det"

lite saker jag ( bajskompisen ) gjort:

bajsat p och pissat p frarstet i en traktor man klipper golfbanor med
bajsat i handfat och papperskorgar p min skola
bajsat i en ica kasse, tagit med bajset och gmmt det hos en kompis
bajsar och pissar ner golvet nstan varje gng jag gr p offentliga toaletter
pissar i hissar p knapparna och hantaget
dukat med bajs och kiss i en lekstuga p ett dagis
smetat bajs p gungor p samma dagis
p ett lan pissade alla uteslutande i PET flaskor, vi fick ihop 20 liter ngot piss som vi hllde i brevldor till lgenheter etc efter lanet
Citera
2007-09-15, 17:53
Medlem
rejecteds avatar
jag har en vn som vi kan kalla fr Malin, hon r min bajskompis. Hon skiter grna med ppen drr, s man ska hra, fiser mycket, rapar, ja, alla upptnkliga kroppsljud tycker hon r roligt. Hon kan komma ut frn toan med en korv inslagen i papper, eller en blodig tampong, fr att "visa" sin kille som blir skitfrbannad varje gng. I en dusch vid en simhall sket hon i en kvarglmd kaffekopp som hon lt st kvar dr. Vid bad utomhus fr ngra r sedan bajsade hon i vattnet, nr korven flt upp mitt i badsllskapet lades skulden p en oskyldig kille, som blir retad n idag fr det. Ingen kan ju tro att en tjej bajsat i vattnet!
Citera
2007-09-15, 18:08
Bannlyst
Im the shitdude
Citera
2007-09-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agaricales
Det har jag gjort flera gnger och jag kan intyga att det luktar s in i helvete mycket, starkt och ckligt....

Jag r bajskompisen, jag och min bajskusin sket p en tegelmur p min gammla skola, min kusin tog upp bajset och skrev "BAJS" genom att smeta bajset p 2 fnster. Sen i veckan nr skolan brjat str en lrare och tvttar och skrapar av det med bara hnder och naglar, vi frgar honom hur han kan pilla i bajs utan handskar. Lraren svarar: "det r inte riktigt bajs, det blir ljust nr det kommer vatten p det"

lite saker jag ( bajskompisen ) gjort:

bajsat p och pissat p frarstet i en traktor man klipper golfbanor med
bajsat i handfat och papperskorgar p min skola
bajsat i en ica kasse, tagit med bajset och gmmt det hos en kompis
bajsar och pissar ner golvet nstan varje gng jag gr p offentliga toaletter
pissar i hissar p knapparna och hantaget
dukat med bajs och kiss i en lekstuga p ett dagis
smetat bajs p gungor p samma dagis
p ett lan pissade alla uteslutande i PET flaskor, vi fick ihop 20 liter ngot piss som vi hllde i brevldor till lgenheter etc efter lanet

Vedervrdigt, respektlst och avskyvrt!!!! Men nu r ju itne jag drabbad s lt g =)
Citera
2007-09-15, 18:35
Medlem
jingizus avatar
tv separata bajskillar, en kompis och en bekant ;

kompisen ;

Hade fr vana att aldrig duscha efter gympan, inte fr att han var orenlig, han gick bara in sist, under tiden som alla stod i duschen sprang han ner och pissade i alla andra klassers skor som tur var s var det lite "vi & dom" knsla p min skola, s ingen i min klass blev drabbad, eller JO! en av tjejerna, han brukade bra med sig en av hennes skor nr han kissade i andra klassers skor (inte gympadojjorna nu alts) och se till att alltid fylla upp hennes s gott det gick... krlek brjar alltid med piss i skon? dom har nu gift sig

Bekanten ;

Kom p den sjuka idn att det skulle vara highlife och mycket lustigt om han bajsade i en Drinkmixer p den lokala baren, sagt och gjort, han lyckas att sno mixern, gr in p toa, lgger en stadig korv, smusslar ut den och fr in den bakom baren igen.

tyvrr frtljer inte denna historia om det blev "bruna drinkar" eller inte.. eftersom vi senare p kvllen blev utkastade pga en annan vn :P
Citera
2007-09-15, 18:46
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agaricales
... dukat med bajs och kiss i en lekstuga p ett dagis
smetat bajs p gungor p samma dagis ...
Du borde f ta bajs sedan d.

Allt annat r dock roligt och av godo
Min bajsbekant kan skita varsomhelst hur jvla ckligt det n r. P Roskilde(anno 2007) sket han var tredje timme trots att det var ckligare n ngonsin.
Citera
2007-09-15, 19:35
Medlem
Darre of Dooms avatar
Nr jag var i Grekland med ett gng polare s sket jag och min bajskompis i en glassburk som vi sedan smusslade in under sngen i polarnas hotellrum.
Luktade skit i rummet hela semestern! helt underbart
Citera
2011-12-13, 00:00
Medlem
Tuvtramps avatar
BUMP
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Bajs-Kalle. bla.bla.bla....
Citat:
Ursprungligen postat av hitme
-Bajs-kalle r ett geni!
Haha, kanske inte ett geni men definitivt helt knpp.

-Fler bajskompis-historier tack!
Senast redigerad av Tuvtramp 2011-12-13 kl. 00:30.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in