2007-09-14, 15:55
Medlem
Hoegbergs avatar
Har en bajskompis, men eftersom han r medlem hr p FB och kan kolla den hr trden (det r hans humor) s ger jag fan i att skriva.
Citera
2007-09-14, 16:10
Medlem
JesseMontgomerys avatar
har en polare som sket frn en arbetsstllning utanfr ett hus nr vi var sm, han bresade sedan p skinkorna och gned sig mot stngen hgst upp p stllningen
Citera
2007-09-14, 16:40
Medlem
Senapsgass avatar
Jag r bajskompisen
Citera
2007-09-14, 16:47
Medlem
Howl!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invisible_sun
Vem fan har inte ftt en bajsattack p fyllan frresten?

Emmm....Jag?
Citera
2007-09-14, 16:50
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howl!
Emmm....Jag?

Jag brukar faktiskt inte heller bli skitndig p fyllan, man ser ju till att klmma det innan
Citera
2007-09-14, 18:41
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Jag brukar faktiskt inte heller bli skitndig p fyllan, man ser ju till att klmma det innan

Lter som en trdstart, ngon som knner sig manad?
Citera
2007-09-14, 21:51
Medlem
Kobra_Kajs avatar
Var p fest fr ett antal r sedan nr min ena polare var tvungen att g p toaletten. D kommer bajskompisen som ocks var dr, p att det skulle vara kul att se den andra polarens blick, nr denna kommer tillbaka frn toan om nn har bajsat lite i hans lglas
Det var en rtt annorlunda situation, fy fan vad jag garvade. Det nda han fick ut nr han kom tillbaka var: - VEM FAN HAR SKITIT I MITT GLAS?? Sen brjar han ocks asgarva.

Bajskompisen brukar ocks tycka det r stimulerande att lgga ett par korvar hgst upp bland pappersservetterna p toaletter. S att den som tar den sista fr en liten present.
Citera
2007-09-14, 22:20
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesseMontgomery
har en polare som sket frn en arbetsstllning utanfr ett hus nr vi var sm, han bresade sedan p skinkorna och gned sig mot stngen hgst upp p stllningen

Vet en liknande incident, det r inte min bajskompis men jag vet vem det r och har trffat han ett par gnger.

Han i alla fall bajsade frn Svampen i rebro nr denne skulle mlas om och hade en massa stlningar runt sig

Undra vad byggnissarna tnkte nr dom hittade en toa-pappersrulle dr uppe, som han lmnat som en souvenir.
Citera
2007-09-15, 02:44
Medlem
kallestolpillers avatar
Tja, min "Bajskompis" har bland annat varit p vg mot en buske fr att pissa med byxorna nere, men dcket p vgen dit och hittades senare av oss andra relativt nyktra dr han lg i en pl blandat med Urin och spya, var en hrlig kvll fr honom tror jag.

Surt att man la av med alkoholen, sdana hr kvllar frgyllde tillvaron
Citera
2007-09-15, 12:20
Medlem
Hade en bajskompis fr ngra r sedan !!

Han var dock inte s extrem som era uttalanden, utan hade luktade helt enkelt bajs! ven i munnen och han utnytjade det vill jag lova ;(
Citera
2007-09-15, 15:36
Medlem
Nsans avatar
Jod, en sdan polare har man
Har hittat honom p badrumsgolvet, framfr toaletten, med korvar bde utanfr och p vg ut, dessa gnger har han kt ner i badkaret fr en god natts smn. Sen har vi klassikern dr han brukar pissa ner ens soffa nr han sitter och nickar till efter en flarra Jeltsin eller dylikt mrke.

Herregud, brnnmrken i parketten, piss i soffan och skit p toalettgolvet, hur ligger det till med samvetet nr man fr hra sdant hr dagen efter, om och om och om igen...
Citera
2007-09-15, 16:24
Medlem
fizzles avatar
Jad. Han kliar sig alltid p pungen, runkar ppet p lan, skriker fula ord allmnt (och hgt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in