• 1
  • 2
2007-09-13, 07:11
Medlem
King Dingelings avatar
Nu undrar ni skert vadfaan en "Bajskompis" r fr nt.

Bajskompisen r helt enkelt den risigaste snubben i din bekantskapskrets. Snubben som tex brukar skita p sig p fyllan, lgga kablar utomhus, pissar p offentliga platser, spy, gra helikoptern offentligt och lgga vidriga mkar som luktar bajs.

Bertta om era bajskompisar, deras trademarks och risiga saker de gjort!

Kommer upp med ngot sjlv snart
Citera
2007-09-13, 07:15
Medlem
Detta kan bli en bra trd - Det tror jag faktiskt - men det skulle ju varit bst om du hade en historia i ditt inledande inlgg.

(Nej, jag har faktiskt ingen bajskompis i min sociala krets... r jag onormal?)
Citera
2007-09-13, 07:32
Medlem
har vl en lite cklig polare, fiser konstant och dom luktar verkligen krring. fast inte ute bland folk dock.
Citera
2007-09-13, 09:30
Medlem
Spahzers avatar
Jag r bajskompisen

Finns inget roligare n att ka tillbaka 10 r i mognad och trycka upp en svettig lan kuk i pannan p en sovande kamrat!

[Edit] Bajsa ner mig hller jag mig dock ifrn
Citera
2007-09-13, 09:40
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spahzer
Jag r bajskompisen

Finns inget roligare n att ka tillbaka 10 r i mognad och trycka upp en svettig lan kuk i pannan p en sovande kamrat!

[Edit] Bajsa ner mig hller jag mig dock ifrn

Haha samma hr faan....ja tror jag e bajskompisen helt rligt Aldrig skitit p mig men pinkat ner mig p fyllan har jag la jort :P Spytt hger vnster och lgger lagom mgluktande fisar
Citera
2007-09-13, 09:43
Medlem
k_ks avatar
Kan verkligen pissa p offentliga platser rknas? Lite smaklst om man gr det nr det r massor med folk omkring nr man gr det, men en offentlig plats dr ingen ser en r ju lunch.

Har tv polare som gjorde helikoptern p krogen en gng, detta var dock inte s att ngon p krogen sg dem. Det var bara de tv poliser som stod utanfr som sg dem, utav ngon konstig anledning s uppskattade inte poliserna helikoptern.
Citera
2007-09-13, 09:57
Medlem
Marferes avatar
Haha min bajspolare r ven min bsta vn

Senaste bravaden frn honom var att dra en sjua vodka p en frfest sen rulla nerfr en trappa fr att sedan spy som fan, p frfesten
Citera
2007-09-13, 09:58
Medlem
Hullabaloo87s avatar
snygg avatar =D

hmmm... ja, en bajskompis.... Har en kompis som alltid spyr innan han gr in p en nattklubb, i kn innan kn.. det r skitsamma om han r full eller inte.. bara en grejj... Sen har han fin andedrckt hela kvllen... Men bajskompisar r fan svrt =D Jo! Skabbiga punkare p hultan som skiter i hinkar! S JVLA SVINIGA!
Citera
2007-09-13, 10:05
Medlem
Nefuss avatar
Inte en polare, men en snubbe jag knner lite smtt (men han r ganska krd i huvudet).

Han borstade inte tnderna p ett r.

Han krde upp en vattenslang i rven och fylde p fr att sedan spruta ut all skit och vatten p marken.

Han tog en tomflaska och krde upp i rven fr att sedan fylla rven med luft. Han tog sedan mjl runt rvhlet s nr man slppte ut fisen s kom det ett stort mjlmoln.

Han har gjort annat ocks som jag dock inte kommer p just nu, kan terkomma om jag kommer p ngot.
Citera
2007-09-13, 10:07
Medlem
k_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
Inte en polare, men en snubbe jag knner lite smtt (men han r ganska krd i huvudet).

Han borstade inte tnderna p ett r.

Han krde upp en vattenslang i rven och fylde p fr att sedan spruta ut all skit och vatten p marken.

Han tog en tomflaska och krde upp i rven fr att sedan fylla rven med luft. Han tog sedan mjl runt rvhlet s nr man slppte ut fisen s kom det ett stort mjlmoln.

Han har gjort annat ocks som jag dock inte kommer p just nu, kan terkomma om jag kommer p ngot.

Har han flickvn?
Citera
2007-09-13, 10:56
Medlem
Min bajskompis brukar vifta fritt med kuken p Lan och har vid ngra tilfllen bajsat utomhus, en gng framfr en drr till en skola.
Vi har ven vid ngra tillfllen kryddat hans snopp.
Citera
2007-09-13, 11:15
Medlem
Fruktpojkens avatar
De flesta jag knner r bajskompisar.. Bajsar p sig, bajsar p drrar, gnider penis i folks nacke, gr helikoptern varannan gng man trffas. Spyr ner fortskaffningsmedel..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in