2007-09-13, 12:28
Medlem
invisible_suns avatar
bra initiativ.

har en polare som r en jvel p att skita p sig p fyllan.
ex: p hgstadiet sitter vi i en park och dricker oss fulla i klassisk A-lagar stil.
Min polare kommer direkt frn pizzerian och brjar krka jrnet.
Efter en stund brjar han att vrida lite p sig och sedan springer han i panik drifrn.
"Vart fan ska du?" frgar vi, men han svarar inte utan fortstter.
Senare fr vi veta att han sprang hem (han bodde bara femhundra meter drifrn) fr att han sket p sig.

Vid ett annat tillflle sket samma person ven p sig i kn p en Shell-mack nr vi skulle kpa cigg, ven vid det hr tillfllet var han ngot berusad och eftersom att han r verviktig med en sisdr femtio kilo hade han troligtvis hetstit pizza och annat tidigare under dagen.
Detta lste han genom att g in p kundtoaletten fr att slnga kalsongerna i papperskorgen och frska sig p en provisorisk dusch ver handfatet.
Drefter var han redo att fortstta krka.

Vem fan har inte ftt en bajsattack p fyllan frresten?
Citera
2007-09-13, 12:41
Medlem
Zaklins avatar
Min bajskompis brukar inte bajsa p sig. Han har dock en vana att bajsa p offentliga platser och torka sig med det som finns nrmast.

Senast lade han en kabel p en bnk, som str mitt p den lokala grundskolan. Torkade sig gjorde han med skolans flagga som ngon timme innan slitits ned.
Citera
2007-09-13, 13:02
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k_k
Har han flickvn?

Konstigt nog s hade han det, och hon sg rtt bra ut
Citera
2007-09-13, 13:07
Medlem
Darre of Dooms avatar
Det var brjan av sommarlovet och jag och min bajskompis hade aningen fr mycket vin under vsten och bestmde oss fr att dra till vr gamla hgstadieskola och hrja lite.
Vi lyckades med mda klttra upp p taket till den gamla frskolebyggnaden dr vi hittade en lucka som vi med vld lyckades f upp. Vi kikade in och konstaterade besviket att det bara var isoleringen, men d sg vi en till lucka! S vi klttrade ner i isoleringen och krp frsiktigt fram till den andra luckan, som var olst. Min bajskompis ppnade luckan och kikade in i ett tomt klassrum. Vi vgade inte klttra in med tanke p larm. Men bajskompisen drog ner sina brallor
och la en fet kabel som landade mitt p klassrumsgolvet.
Vi skrattade gott nr vi tnkte p de stackars lrarna som kommer tillbaka efter ett sommarlov och hittar en 2 mnader gammal skit p golvet.
Citera
2007-09-13, 13:29
Medlem
Min bajskompis brukar inte ha rent hemma hos sig, under hgstadiet hade han problem med magen hela tiden fr att det aldrig var rent p toan och dylikt. Ofta lade han ggmkar under lektionerna, och sjukskrev sig fr att han hade rnnskita. Dessutom moonade han tv gnger p offentliga platser.
Citera
2007-09-13, 16:36
Medlem
Hallonjudens avatar
Knde en kille som brukade gra sdant frr. En gng nr jag var med s satte han sig p en mur medans vi stod p andra sidan och hejade p. Han tvekade lite, d han inte var packad, men s skrek min kompis "DET KOMMER NGRA". Och ut flg det. Riktig rnnskita. Svart, cklig och stinkande gegga bara sprutade ut ur hans stjrt. Fyfan vad ckligt det var.
Citera
2007-09-13, 17:39
Medlem
Ballexanders avatar
Jag r nog lite utav en bajskompis. (p fyllan)

Ngra hndelser:

10-11.
Bajsar p en porrtidningsgmma.

14-15. (Full)
Passar p att lgga en korv utanfr omkldningsrummet mina kompisar r i.
Ubrast sedan; "vad r det fr sorts mnniska som kan gra en sn hr sak??".

18. (Full)
Jag, en kompis och kompisens tjejs slkting (~35 r) festar p en kamping och hamnar till slut i kampingens duschrum dr vi dricker l och passar p att ta varsin dusch, jag lgger en korv och frsker sparka under den till min kompis.

18. (Full)
Kampingtoalett i varberg, fr ideen att torka mig och trycka fast bajspappret p vggarna i toabset. Visar sen stolt mina kompisar som inte tyckte det var lite frckt.

Kom inte p nt mer just nu, vart lite ynklig lista nd.

Edit:
Nn annan som ALLTID blir lite bajsndiga s fort dom dricker sprit? Rcker med att ha druckit en halv l s fr jag lite knningar.
Citera
2007-09-13, 18:58
Medlem
invisible_suns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
Edit:
Nn annan som ALLTID blir lite bajsndiga s fort dom dricker sprit? Rcker med att ha druckit en halv l s fr jag lite knningar.

samma hr. kan skita upp till ett halvt dussin gnger en kvll p krogen.
det vrsta r alltid att fyllebajen r akut. blir man skitndig p fyllan ska det ske NU!
Citera
2007-09-13, 19:02
Medlem
playmates avatar
Har ett par berttelser jag kan dela med mig av, fick dom berttade fr ett tag sen av en mycket skicklig historieberttare och det gav mig vldigt mnga skratt! Ska frska terbertta lika bra.

Han som berttade kan vi kalla fr Erik och hans kompis som det handlar om nmner jag frn och med nu som Bajs-Kalle.

Bajs-Kalle r en sn person som bajsar verallt och som inte skms fr ngot. En gng kommer Erik hem till Bajs-Kalle och nr han ppnar drren utbrister Bajs-Kalle: "Du kom precis i tid!" och Erik blir frvirrad fr ett tag. Sedan gr dom in i kket och Bajs-Kalle visar Erik vad han menade. Frn ugnen tar han ut en plt med en stor kabel p som han tydligen hade haft dr inne ett bra tag fr den var brnd.

Erik och Bajs-Kalle spelar tv-spel nr Bajs-Kalle sger: "Erik?". "Mm" mumlar Erik till svar. "Jag mste skita!" Erik garvar lite men tnker inte s mycket mer p det och de fortstter spela. Efter ett tag reser Bajs-Kalle p sig och stller sig brevid soffan fr att dra ner byxorna och kalsongerna, sedan bajsar han i kalsongerna innan han kliver ur dom, stter p sig jeansen igen och brjar spela som om inget hade hnt.

Bajs-Kalle och en annan kompis r p Heron City d Bajs-Kalle sger att han knner sig dlig i magen. Han stter sig utanfr Heron i en sn dr lda med sand som man har nr man sandar vgar nr det r halt, och praktisk taget sprutlackerar hela ldan Hans kompis brjar efter ett tag spy fr att stanken var s ptaglig och d spyr ven Kalle fr att hans kompis spyr. S de tv str dr utanfr Heron City, bda spyr och en skiter i en sandlda

En gng kissar Bajs-Kalle p bussen i mittgngen, d han och Erik r ensamma dr. Busschauffren frgar d argt vem det r som har spillt l men pojkarna nekar till att ha spillt ngot. Efter ett tag gr Bajs-Kalle fram till stet brevid chauffren, drar ner byxorna diskret och lgger en kabel p stet. Sedan gr de av bussen innan chauffreren mrker ngot!

Han har ven lagt en brakare i sin systers ansikte nr hon sov och skert andra saker som jag inte minns nu! Har hur som helst inte garvat s mycket p lnge
Citera
2007-09-13, 20:24
Medlem
FoxHounds avatar
Jag har en Bajskompis som r riktigt vidrig p fyllan (annars ocks), kan bara sga knsord, "ollar" chips och ter upp dom sen, "ollar" kompisar som sover eller ollar dom i nacken, krde upp en annans kompis nsspray (Han r beroende av nsspray) i rven, pruta i en Cola-flaska och drack sedan upp den, pissade p andra i duschen (P hgstadiet , han var igng redan d) osv osv. Fyller p efter helgen ska p frfest hos han d
Citera
2007-09-13, 21:09
Medlem
hitmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Bajs-Kalle. bla.bla.bla....

Bajs-kalle r ett geni!
Citera
2007-09-13, 21:35
Medlem
Monkeymanns avatar
Bajs-Kalle. Jag har faktiskt en vn som kallas fr det. Fast det har inte med hans riktiga namn verhuvudtaget att gra.

Men i alla fall, Han r nog min bajskompis. Har ett par roliga incidenter att bertta om. Vi var p ett rtt fint bad. Dom hade ett hopptorn. 10m hgt. Vi gick upp p 10:an, Bajs-kalle fr fr sej att skita ner fr. Han stter sej och skiter, Jag kan knappt st p mina ben fr jag garvar s jvla mycket. bajset kom nsta i huvudet p vran andra kompis som lg dr ner i vattnet och simmade.

Sen har vl han gjort sna standardgrejer som alla Bajskompisar gr, Ollar mbler, mat, Bestick. Bajsar i folks brevldor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in