Har ett par berttelser jag kan dela med mig av, fick dom berttade fr ett tag sen av en mycket skicklig historieberttare och det gav mig vldigt mnga skratt! Ska frska terbertta lika bra.
Han som berttade kan vi kalla fr Erik och hans kompis som det handlar om nmner jag frn och med nu som Bajs-Kalle.
Bajs-Kalle r en sn person som bajsar verallt och som inte skms fr ngot. En gng kommer Erik hem till Bajs-Kalle och nr han ppnar drren utbrister Bajs-Kalle: "Du kom
precis i tid!" och Erik blir frvirrad fr ett tag. Sedan gr dom in i kket och Bajs-Kalle visar Erik vad han menade. Frn ugnen tar han ut en plt med en stor kabel p som han tydligen hade haft dr inne ett bra tag fr den var brnd.
Erik och Bajs-Kalle spelar tv-spel nr Bajs-Kalle sger: "Erik?". "Mm" mumlar Erik till svar. "Jag mste skita!" Erik garvar lite men tnker inte s mycket mer p det och de fortstter spela. Efter ett tag reser Bajs-Kalle p sig och stller sig brevid soffan fr att dra ner byxorna och kalsongerna, sedan bajsar han
i kalsongerna innan han kliver ur dom, stter p sig jeansen igen och brjar spela som om inget hade hnt.
Bajs-Kalle och en annan kompis r p Heron City d Bajs-Kalle sger att han knner sig dlig i magen. Han stter sig utanfr Heron i en sn dr lda med sand som man har nr man sandar vgar nr det r halt, och praktisk taget sprutlackerar hela ldan

Hans kompis brjar efter ett tag spy fr att stanken var s ptaglig och d spyr ven Kalle fr att hans kompis spyr. S de tv str dr utanfr Heron City, bda spyr och en skiter i en sandlda
En gng kissar Bajs-Kalle p bussen i mittgngen, d han och Erik r ensamma dr. Busschauffren frgar d argt vem det r som har spillt l men pojkarna nekar till att ha spillt ngot. Efter ett tag gr Bajs-Kalle fram till stet brevid chauffren, drar ner byxorna diskret och lgger en kabel p stet. Sedan gr de av bussen innan chauffreren mrker ngot!
Han har ven lagt en brakare i sin systers ansikte nr hon sov och skert andra saker som jag inte minns nu! Har hur som helst inte garvat s mycket p lnge