2018-10-02, 03:08
Medlem
Saltkatts avatar
Köper minst en i veckan. Det som inte finns på skiva finns inte.
Citera
2018-10-02, 03:33
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Jag köper enbart cdskivor. Är inte samma sak att lyssna på spotify.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Köper minst en i veckan. Det som inte finns på skiva finns inte.
Och sen då? Lyssna hemma i musikrummet bara?
Citera
2018-10-02, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Har en hyfsad ljudanläggning😀. Men alltså jag samlar cd. Och det är en ren spänning att gå in i en skivbutik och leta guldkorn. Mycket roligare än att gå in på spotify och skriva in det man vill lyssna på.
Citera
2018-10-02, 03:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Har en hyfsad ljudanläggning😀. Men alltså jag samlar cd. Och det är en ren spänning att gå in i en skivbutik och leta guldkorn. Mycket roligare än att gå in på spotify och skriva in det man vill lyssna på.
Så du lyssnar bara på musik hemma?
Citera
2018-10-02, 03:40
Medlem
Citat:
Så du lyssnar bara på musik hemma?

Ja typ faktiskt. Har eget gym i källaren med cdspelare. Har inte laddat ner musik på extremt länge.
Citera
2018-10-02, 03:45
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ja typ faktiskt. Har eget gym i källaren med cdspelare. Har inte laddat ner musik på extremt länge.
På en flygresa sitter du alltså och gör vadå egentligen? Brusreducerande hörlurarna jag har med musik är ganska fantastiskt då eller i övrigt för att slippa lyssna på omgivningen eller är du mest hemma hela dagarna?
Citera
2018-10-02, 03:47
Medlem
Citat:
På en flygresa sitter du alltså och gör vadå egentligen? Brusreducerande hörlurarna jag har med musik är ganska fantastiskt då eller i övrigt för att slippa lyssna på omgivningen eller är du mest hemma hela dagarna?

Har inte flygit på typ 8år. Visst lyssnar på radio på jobbet. Men hemma gäller cd.
Citera
2018-10-02, 03:51
Medlem
Blommetupps avatar
Jag köper en del skivor faktiskt. De flesta har jag i bilen men även en hel del hemma då jag inte har tillgång till wifi skulle det bli väldigt dyrt att se på tex youtube och mobilens minne fyller man snabbt.

Jag slår oftast till på erbjudanden som två eller tre för 99 på tex öob eller liknande.
Citera
2018-10-02, 03:51
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:

Jamen självklart! Vad är det som är "bara" med det? Vad skulle man annars göra?
Citera
2018-10-02, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blommetupp
Jag köper en del skivor faktiskt. De flesta har jag i bilen men även en hel del hemma då jag inte har tillgång till wifi skulle det bli väldigt dyrt att se på tex youtube och mobilens minne fyller man snabbt.

Jag slår oftast till på erbjudanden som två eller tre för 99 på tex öob eller liknande.

Cd is the shit😁
Citera
2018-10-02, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blommetupp

Vilken sorts musik köper du?
Citera
2018-10-02, 04:02
Medlem
Blommetupps avatar
Citat:
Vilken sorts musik köper du?

Jag gillar mest country och rock men ibland köper jag även cd:n med blandade musikstilar som olika klassiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in