Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-29, 17:37
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magsloop
Underbart avsnitt. Vore jävligt kul om deras museumäventyr också blir ett avsnitt. Lät jävligt roligt.
Ja, jag blev lite ledsen i början när jag förstod att det inte skulle bli av. Men jag hoppas som du att nästa avsnitt handlar om en övernattning i ett museum.
Citera
2010-10-29, 18:26
Medlem
SithBoboSiths avatar
Grymt avsnitt idag, men frågan kvarstår: vem är fadern till Sweet-Dee´s barn? Eller är det ens ett barn, kan det vara gaser eller alla mackor hon ätit och inte bajsat på länge? Hur kommer serien att utveckla sig med ett spädbarn i The Gang? Om serien håller flaggan i topp och utsätter ett spädbarn för gänget i deras vanliga stil kommer troligen den amerikanska publiken gå i taket.
Citera
2010-10-29, 18:33
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Grymt avsnitt idag, men frågan kvarstår: vem är fadern till Sweet-Dee´s barn? Eller är det ens ett barn, kan det vara gaser eller alla mackor hon ätit och inte bajsat på länge? Hur kommer serien att utveckla sig med ett spädbarn i The Gang? Om serien håller flaggan i topp och utsätter ett spädbarn för gänget i deras vanliga stil kommer troligen den amerikanska publiken gå i taket.

Jag tror att de måste hitta på nån story med ungen eftersom jag har för mig att Skådespelerskan till Dee är gravid (?). Rätta mig om jag har fel!
Citera
2010-10-29, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saija
Jag tror att de måste hitta på nån story med ungen eftersom jag har för mig att Skådespelerskan till Dee är gravid (?). Rätta mig om jag har fel!
Yes hon är gravid. Nästa avsnitt kommer heta Sweet Dee has an abortion" om jag inte är ute och cyklar. Men vem kan fadern vara?
Citera
2010-10-29, 19:06
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Yes hon är gravid. Nästa avsnitt kommer heta Sweet Dee has an abortion" om jag inte är ute och cyklar. Men vem kan fadern vara?
Jo, du cyklar nog. Enligt IMDB:

Citat:
Season 6, Episode 8: The Gang Gets a New Member
Original Air Date—4 November 2010
A blast from the past prompts the guys to expand membership, and Dee to re-consider her future.
Kan den nya medlemmen vara barnets far?
Citera
2010-10-29, 19:46
Medlem
GoogleThats avatar
Kan Cricket vara fadern? =)
Citera
2010-10-29, 23:45
Medlem
edches avatar
Lätt bästa avsnittet på säsongen, och Mac är lätt bästa karaktären. Hans minnesbilder från kvällen var ju pure genius.

Citat:
Season 6, Episode 8: The Gang Gets a New Member
Original Air Date—4 November 2010
A blast from the past prompts the guys to expand membership, and Dee to re-consider her future.

Kommer det betyda att hon lämnar gänget och blir mammaledig på riktigt? Att magen blir för stor för att spela in alltså? Trist om så är fallet, det finns ju inget bättre än när hela gänget ägnar all tid åt lite kvalitativ vuxenmobbning mot Sweet-Dee.
Citera
2010-10-30, 00:00
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edche
Lätt bästa avsnittet på säsongen, och Mac är lätt bästa karaktären. Hans minnesbilder från kvällen var ju pure genius.

Kommer det betyda att hon lämnar gänget och blir mammaledig på riktigt? Att magen blir för stor för att spela in alltså? Trist om så är fallet, det finns ju inget bättre än när hela gänget ägnar all tid åt lite kvalitativ vuxenmobbning mot Sweet-Dee.
Strutsen lät ju som henne på riktigt.
Citera
2010-10-30, 00:01
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Kan Cricket vara fadern? =)
första jag tänkte på också
Citera
2010-10-30, 00:10
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Mhm. Lätt bästa avsnittet denna säsong. Så jävla roligt att se Macs version av vad som hände .

- I secured the area and retained order, like I always do.

Ända sedan början har jag alltid tyckt att Dennis är den mest klockrena karaktären men efter detta avsnittet så är Mac, om inte förbi, så iaf på delad förstaplats. Han version av Dee som skrikande struts i badrummet, hans reaktion när Margreth överaskar honom på toaletten "Jaja vi kör då." och hans övertygelse att han är Paddys sheriff gör honom till en fantastisk syn att skåda. I detta avsnittet fick vi dessutom se 2 av hans 3 värsta sidor. Hans enormt tveksamma erövringar av det motsatta könet och hans självbild. Hade hans farsa bara varit med på ett hörn så hade det varit ett äkta hattrick.
Citera
2010-10-30, 02:20
Medlem
Kan det vara Bill Ponderosa som är fadern?

Edit: Känns dock som att det borde vara någon med en mer återkommande roll.
Citera
2010-10-30, 07:02
Medlem
hittar ingen torrent på nya avsnittet oh vågar inte läsa era inlägg så jag undrar om någon kan PM:a mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in