2007-09-16, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
i urinröret?är du dum i huvudet?jag är omskärd, mitt ollon e fan aldrig smutsigt faktum är att, det är när man har förhud man behöver tvätta ollonet.Och vem fan har problem med att skräp åker in i urinröret?det är ju täppt så länge det inte kommer ut nåt ur snoppen?
ska du spotta ut mer dumma kommentarer eller ska jag börja predika om hur eran fitta funkar så att du kanske förstår hur dum du låter
ska du spotta ut mer dumma kommentarer eller ska jag börja predika om hur eran fitta funkar så att du kanske förstår hur dum du låter
Ja du jag att kalla någon för dum i huvudet säger mer om dig än mig. Klara du inte av att argumentera utan att använda persoangrepp eller är det avsaknaden av skinnbityen som gör att du inte kan använda hjärnan som sitter c:a 60-80 cm ovanför din könstympade kuk?
Du vet även om din omskurna kuk inte klara av att tänka så långt, det var väl den du tänkte med när du skrev, att det finns något som heter att man kan ta reda på fakta med om vad förhuden har för funktioner mycket enkelt att ta reda på det genom b.la LÄKARE och/eller att studer människans anatomi som jag oxå har gjort när jag läste Biologi B.
Men det är väl klart att det som finns som fakta att tillgå om vad skinnfliken gör för nytta är väl bara lögner för din lilla kuk och din lilla kuks tankeverksamhet, i stället för att använda hjärnan som sitter mellan 60-80 cm ovan för kuken beroende på din längd.
Bara för att du har klarat dig så behöver det inte betyda att det är rätt och riktigt att göra det att stympa könet på barn för den saken skull.
Religösa skäl anser jag är bara omogna argument att använda för att könstympa pojkar i späd ålder.
Vad en vuxen man gör är en sak om han VÄLJER att stympa sig själv. Men vuxna som skall könstympa barn oavsätt om det är pojkar eller flickor som könstympas skall spärras in på menatlsjukhus i synnerhet om de vuxna använder religonen som svepskäl.