2007-09-10, 12:50
Medlem
ibumetins avatar
är svensk o inte omskuren. funderar dock på att bli. får för mig att sexet blir en aning ättre för mig då jag e piercad under ollon plus att alltid näör jag penetrerar anus eller vagina drar jag tillbaka förhud så endast ollon gör jobbet o inte förhuv.
obs. har normalt med förhud. inte som på vissa på prullar. att dom kan slå en knut av de. några erfarenheter av detta?
Citera
2007-09-10, 12:54
Medlem
Calico Jacks avatar
Omskärd-kuk eller aka porrfilmkuk ger både dig och bruden den absoluta njutningen. Bruden slipper även och riskera att få flänsost i munnen.
Citera
2007-09-10, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
är svensk o inte omskuren. funderar dock på att bli. får för mig att sexet blir en aning ättre för mig då jag e piercad under ollon plus att alltid näör jag penetrerar anus eller vagina drar jag tillbaka förhud så endast ollon gör jobbet o inte förhuv.
obs. har normalt med förhud. inte som på vissa på prullar. att dom kan slå en knut av de. några erfarenheter av detta?

Råder delade uppåfattningar om det där, men en sak som är säker är att ollonet blir mindre känsligt.
Citera
2007-09-10, 12:56
Bannlyst
har hört att det sitter en hel del nerver i förhuden som gör det skönt för en. Har för mig att Penn & Teller hade ett helt avsnitt där de dissar omskärelse.

du gör iof som du vill, jag tycker det låter dumt. Jag älskar att slita i min förhud, det är förhuden som gör hela jobbet.l
Citera
2007-09-10, 13:02
Medlem
RickJamess avatar
Jag är omskuren från första början. Alla tjejer jag vart med säger att de föredrar omskurna kukar, fräschare, snyggare etc. Om det är för att det just mig de talat med är väl en sak men min erfarenhet är att det bara är kanon.

Sen är det väl en sak att cutta av förhuden i vuxen ålder, kan tänka mig att det inte är riktigt samma sak då kuken vant sig vid förhuden ett antal år men men.
Citera
2007-09-10, 13:03
Medlem
siisters avatar
Om du inte har några problem med den så tycker jag inte att du ska omskära dig. Det kan gå hur som helst, för vissa blir uthålligheten bättre och för andra så kan känseln försvinna rätt ordentligt
Citera
2007-09-10, 13:07
Medlem
RickJamess avatar
Det där med känseln måste vara individuellt, jag har inga problem. Om det skulle vara så att jag kände mer med förhud så är jag nöjd så det räcker nu, kommer ju fan på 30 sek om jag vill.
Citera
2007-09-10, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickJames
Jag är omskuren från första början. Alla tjejer jag vart med säger att de föredrar omskurna kukar, fräschare, snyggare etc. Om det är för att det just mig de talat med är väl en sak men min erfarenhet är att det bara är kanon.

Sen är det väl en sak att cutta av förhuden i vuxen ålder, kan tänka mig att det inte är riktigt samma sak då kuken vant sig vid förhuden ett antal år men men.

de brudar du vart med verkar ju ha lika skev syn på kukar som många porrskadade killar har om kvinnobröst.

man ska ha förhud, vi föds med förhud. Förhuden är inte nått bihang utan finns där för att skydda slemhinnor,urinrör etc.
Citera
2007-09-10, 13:12
Medlem
RickJamess avatar
Ja men jag dasskar inte runt kuken på en soptipp varje dag heller som grottmänniskorna kanske gjorde, därför de behövede den satans förhuden. Nu på 2000-talet behöver jag inte skiten och inte brudarna heller.

Jag har aldrig haft nån infektion eller ens könssjukdom så helt galet kan det ju inte vara
Citera
2007-09-10, 13:24
Bannlyst
sant sant. Det kanske inte är hela världen. Men man bör tänka efter ordentligt innan man gör nått sånt. Den kommer inte växa ut igen

ni som är omskurna, har ni torra ollon? Minns en irans kompis jag hade som liten och han såg ut att ha torrollon.
Citera
2007-09-10, 13:32
Medlem
relativs avatar
Why fix it if it ain't broken?
Citera
2007-09-10, 13:47
Medlem
RickJamess avatar
Ja ollonet är torrt, fast inte tort tort som havrefras direkt men helt klart inget blötdjur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in