Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-08, 16:50
  #1
Medlem
Vilka är dom mest välbetalda jobben just nu? Finns det nåt yrke som har kort utbildningstid men ändå har bland dom högsta i lön? =)
Citera
2007-09-08, 16:52
  #2
Medlem
Melzis avatar
Fastighetsmäklare. Kort utbildning , bra ingångslön och bra löneutveckling.
Citera
2007-09-08, 16:54
  #3
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melzi
Fastighetsmäklare. Kort utbildning , bra ingångslön och bra löneutveckling.

Börjar inte marknaden bli lite mättad nu? Det går 15 mäklare på dussinet idag. Jag litar inte på en valp i 25års åldern när det gäller ett av de viktigaste köpen i mitt liv. Jag kräver erfarenhet och mångårig kunskap.
Citera
2007-09-08, 17:21
  #4
Medlem
Säljare av alla dess slag. Ingen utbildning krävs.
Citera
2007-09-08, 17:31
  #5
Medlem
orkarNs avatar
Ordet "bäst" är helt onödigt i sammanhanget, "väl" i "välbetald" fyller det syftet gott och.. väl. "De bäst betalda jobben" skulle jag istället föreslå. On topic; trisskrapare kräver ingen som helst utbildning och har potential att generera stora mänger pengar. Allt du behöver är startkapital!
Citera
2007-09-09, 13:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Ordet "bäst" är helt onödigt i sammanhanget, "väl" i "välbetald" fyller det syftet gott och.. väl. "De bäst betalda jobben" skulle jag istället föreslå. On topic; trisskrapare kräver ingen som helst utbildning och har potential att generera stora mänger pengar. Allt du behöver är startkapital!

Trisskrapare? Har inte mycket potential. Väntevärdet för procentsats retur av satsade pengar lär vara enormt lågt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback